Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Generell diskusjon
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by ramazotti »

Bra, HenningHarry ! Saml på det du liker,om det så er krokete spiker
spiller ingen rolle. Ser du har vert her en stund uten at jeg har
fått det med meg,men velkommen skall du være !
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by brafin »

Velkommen til forumet HenningHarry : Skulle du begynne å samle på rette spiker også :) kan du bare sende meg en pm :lol: Som gammel snekker har jeg dette liggende i "bøtter og spann" Masse annet el/batteriverktøy til overs i boden/på hytta.
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by Torashe »

Ariane Isabell 020-1.jpg
Kjøre på med stil som vanlig,ser dere en klein liten jævel så er det sannsynligvis meg.
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by brafin »

Fy flate, " kvalmt " med slik sixpack med juleøl. Her " buler " det andre veien. :lol:
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by ramazotti »

Du må fjerne merkelappen på takrenna, Torashe !
Knugen
Posts: 1167
Joined: 09 Aug 2009 19:58
Location: Oljehovedstaden i Europa

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by Knugen »

Torsashe = blotter? :lol: Hvemsomhelst hvorsomhelst gjerne forumer også, Torashe strikes when you least expect it.
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by losset »

Litt mere sånn vaskeball her i gården, kontra torashe sitt vaskebrett.
Vaskebrettet er da litt avlegs og vaskeballen er i tiden :lol:
User avatar
Heb
Posts: 590
Joined: 10 May 2009 06:59

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by Heb »

Re torashe:

Hva skal vi si til dette? :shock: Myntsamlere skal da ikke se slik ut, men være halvgamle og mye mer "nerdete"!

Rent kvalitetsmessig må jeg vel nesten slå til med "udiskutabel kv 0" her. Trener en gang i uken selv, men sammenlignet med dette holder jeg nok bare kv 1/1+. Jeg burde kanskje trene noe mer og spise litt mindre skjønner jeg. :D :D

PS: SIkkert at dette er deg og ikke et bilde du bare har lestet ned fra nettet? (hehe) Du burde jo komme på neste mynttreff og da stille i bar overkropp så vi virkelig kan sammenligne med dette bildet.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by Myge »

Jeg vil også ha sånn overkropp. Send meg en pm med tips.
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by kråketoppen »

Flott kropp, en slik har jeg ikke snøring å anskaffe, men jeg løper fra de fleste helt til de blir sultne. :D
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by Torashe »

Heb wrote:Re torashe:

Hva skal vi si til dette? :shock: Myntsamlere skal da ikke se slik ut, men være halvgamle og mye mer "nerdete"!

Rent kvalitetsmessig må jeg vel nesten slå til med "udiskutabel kv 0" her. Trener en gang i uken selv, men sammenlignet med dette holder jeg nok bare kv 1/1+. Jeg burde kanskje trene noe mer og spise litt mindre skjønner jeg. :D :D

PS: SIkkert at dette er deg og ikke et bilde du bare har lestet ned fra nettet? (hehe) Du burde jo komme på neste mynttreff og da stille i bar overkropp så vi virkelig kan sammenligne med dette bildet.
Hehe fått meg litt latter nå,du burde hive deg på som dommer i kroppsbygging du da Heb,siden jeg er "udiskutael kv0" kansje jeg hadde kommet meg opp der jeg tilhører,nemlig nr1.
Tja må vel si jeg ikke akurat misliker blotte meg,på scenen,gymet,rasteplasser, you name it.
Det kommer ikke gratis,så gidder ikke gjemme det under klær hele tiden.
Tja for og vise at det er meg så kan jeg jo ta av lappen på takrenna :lol:
User avatar
Trond i California
Posts: 779
Joined: 19 May 2009 05:17
Location: San Francisco, California

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by Trond i California »

Var ikke med paa mynt treffet 2010 - men her er iallefall et vinterbilde av meg... 8)
Attachments
Unneland.jpg
Unneland.jpg (51.89 KiB) Viewed 1804 times
FEB
Posts: 7
Joined: 03 Dec 2013 16:10

Re: Mynttreffet 2010 - Hvem er hvem?

Post by FEB »

Hei ! Vil bare informere om at jeg har registrert meg med nytt brukernavn på forumet. Årsaken til dette er pc krasj, flytting til ny adresse i løpet av året,og at min gamle mailadresse var knyttet til jobben og den pc'n jeg benyttet tidligere.

Mitt gamle brukernavn var brafin. Det nye heretter blir FEB som er mine initialer. Identifiseringen av meg m.fl.finner dere i bildet lenger oppe i tråden. Lover kanskje at FEB skal prøve å fremstå litt rundere i kantene enn det brafin til tider gjorde. :)
Post Reply

Return to “Skytebanen”