Victorinox garanti

Moderator: SAKman

Post Reply
dagelias
Posts: 47
Joined: 26 Feb 2012 17:25
Location: Tysvær nær Haugesund

Victorinox garanti

Post by dagelias »

Hei jeg har to kniver som hovedbladet er knekt på, på den ene er begge knekt. Det er ikke jeg som har knekt knivene så jeg vet ikke hvordan jeg skalgjøre det iforhold til garanti. Noen forslag eller erfariger?

Tror jeg må ha et "garanti ark" også noen som har det?
SAKman
Posts: 227
Joined: 08 Aug 2010 20:25

Re: Victorinox garanti

Post by SAKman »

hei
om knivene er utsatt for misbruk så gjelder ikke garanti, men har hørt at folk sender dem alikevel og får den reparert tilbake, kanskje de er litt mer strenge nå,
Victorinox har Customer Service og om du sender en email til www.myklestad.no så kan de fortelle litt, de aller fleste sender direkte ned til fabrikken og addressen finner på Victorinox sin hjemmeside eller på en instruksjons-folder som følger med en ny kniv, men om du sender en kniv så er det nok med at den er ekte kniv, du trenger ikke arket eller den instruksjons-folderen med osv, de aller fleste jeg har hørt om sender i vanlig post til fabrikken med et notat at du setter pris på den og ønsker den reparert eller erstattet, i tilfellet med to knekte blader er det usikkert men du kan jo gjøre et forsøk,..som sagt jeg har lest og hørt at man kan ta kontakt med importøren i landet som man bor for videre info også og hjelp med sending også, de reparerer ikke utenom fabrikken,.....lykke til!
dagelias
Posts: 47
Joined: 26 Feb 2012 17:25
Location: Tysvær nær Haugesund

Re: Victorinox garanti

Post by dagelias »

okei har sendt mail til Victorinox satser på å få positiv tilbakemelding!
Post Reply

Return to “Swiss Army”