Godbit på ebay.

Moderator: SAKman

Post Reply
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Godbit på ebay.

Post by Espen »

http://www.ebay.com/itm/VINTAGE-SWISS-A ... 0851327497

Selvsagt ingen internasjonal forsendelse. :cry:

Tror jeg må få meg en konto hos et selskap som kan ta i mot forsendelser og videresende til meg.
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Godbit på ebay.

Post by kråketoppen »

Har heldigvis noen venner der borte og en her går det jo ann å spørre?
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Godbit på ebay.

Post by Espen »

Jeg fikk en henvendelse så det er allerede gjort. Vi får se om jeg blir den heldige eier.
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Godbit på ebay.

Post by kråketoppen »

Godt å høre! Har selv en lignende i eske og har fulgt litt opp på trådene deres om Swiss Army Knifes. Skal prøve å legge ut bilde, så kan dere ta en titt, kan hende at den er fake? :)
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Godbit på ebay.

Post by Espen »

Kjør på. Det finner vi ut av.
SAKman
Posts: 227
Joined: 08 Aug 2010 20:25

Re: Godbit på ebay.

Post by SAKman »

kråketoppen wrote:Godt å høre! Har selv en lignende i eske og har fulgt litt opp på trådene deres om Swiss Army Knifes. Skal prøve å legge ut bilde, så kan dere ta en titt, kan hende at den er fake? :)
Hei ja morro å se,
når det gjelder godbiten på ebay så skulle det fint om vi kunne se de andre funksjonene, ser ut til metalfil og saks, sag,...forløperen til den eventuelt er 236maU, kan se at den på ebay bærer preg av å være litt forandret funksjoner i forhold til midten av 60 tallet, Bail ble offisielt erstattet med nøkkelring 1968, de sier 1970 til idag(ebay), kanskje slutten av 60-tallet, men igjen så kan den jo være nyere en det,....Bail, at de gikk over til nøkkelring istedet er bra, selv om de er fine samleobjekter, den kan komme i veien for funksjonene,
Post Reply

Return to “Swiss Army”