Talentiaden 1994 Jan Werner

Post Reply
Malin
Posts: 38
Joined: 16 Sep 2014 14:59

Talentiaden 1994 Jan Werner

Post by Malin »

Hei. Jeg har et programblad fra Talentiaden 1994 I oslo spectrum med autografer fra Jan Werner Danieldsen hvor han har skrevet: Takk!! Jan Werner Danielsen.
Dette er Jan Werners første autograf og ingen andre fikk autografen hans. Grunnen til at han skrev Takk!! er fordi han ble nermest terrorisert av alle journalistene og da han så meg i en alder av 11 år desperat prøvde å få hans oppmerksomhet bland alle de voksene journalistene fikk han en grunn til å sende dem vekk. Da kom han bort til meg og mamma, lot oss ta en flott bilde før han deretter tok meg med bort på pianoet, satt meg på fanget hans hvor vi satt a snakket før han skrev en autograf på det lille program bladet jeg hadde fått da vi ankom talientiade finalen. Han fortalte meg at han skrev Takk fordi han ikke var så glad i all presset og maset og at jeg gav han en unnskyldning for å sende dem bort og fordi jeg var den første som hadde spurt han om autografen hans.
Hva er evt denne autografen på program bladet verdt?
Hvis dere ikke vet, vet dere evt om en autograf ekspert jeg kan kontakte? Forsøkt å Google, men finner ingenting.
lokarlsen
Posts: 55
Joined: 16 Feb 2011 19:12

Re: Talentiaden 1994 Jan Werner

Post by lokarlsen »

Hei.

Først av alt har du ett veldig flott minne, høres ut som en veldig flott opplevelse for en liten gutt.

Når det gjelder autografen så må en se den separat. Selv om du har en fantastisk historie rundt den så vil den for kjøper "kun" være ett signert program. Det at det er første autograf er umulig å bevise, så i realiteten har du en av få autografer fra dagen han ble kjent.

Når det gjelder verdien er jeg nok ganske sikker på at affeksjonsverdien for deg er mye større enn verdi i kroner. Er programmet i fin stand ville jeg ha satt verdien til 500 kroner, og det er bare fordi det er på dette programmet. Jeg har sett autografen på lapper og slikt gå for mellom 50 og 200 kroner.

Får du derimot tak i noen som MÅ ha dette kan du selvfølgelig sette prisen høyere, men i det generelle markedet tror jeg du vil ha vanskelig med å få mer.
Malin
Posts: 38
Joined: 16 Sep 2014 14:59

Re: Talentiaden 1994 Jan Werner

Post by Malin »

Hei. Jeg syntes dette var en fint svar jeg :) Siden det er autografen fra den dagen han ble kjent og han har signert med HELE navnet sitt, ikke bare Jan Werner, hva ville du satt av pris på signaturen nå som du har sett den?
Mvh Malin (Malin er jente navn ;) )
Attachments
SAM_4109 liten.jpg
SAM_4109 liten.jpg (371.8 KiB) Viewed 2288 times
SAM_4107 liten.jpg
SAM_4107 liten.jpg (349.59 KiB) Viewed 2288 times
SAM_4110 liten.jpg
SAM_4110 liten.jpg (445.8 KiB) Viewed 2288 times
lokarlsen
Posts: 55
Joined: 16 Feb 2011 19:12

Re: Talentiaden 1994 Jan Werner

Post by lokarlsen »

Beklager, er veldig få gutter som heter Malin, så burde skjønt det :)

Tror nok 4-500 er grei pris om du treffer den rette kjøperen her.
Nazi Per
Posts: 133
Joined: 11 Aug 2011 00:52

Re: Talentiaden 1994 Jan Werner

Post by Nazi Per »

Jeg ville spart den til den blir mye verdt men det tar tid.......
lokarlsen
Posts: 55
Joined: 16 Feb 2011 19:12

Re: Talentiaden 1994 Jan Werner

Post by lokarlsen »

Jeg har veldig liten tro på at denne kommer til å øke i verdi. Det aller meste synker nok dessverre i verdi ettersom de blir glemt.

Selv om mange tror det så er det få ting som øker i verdi med alderen :)
Post Reply

Return to “Autografer”