Numismatikk pisser på Samlerhuset

Numismatisk forum
Numismatikk
Posts: 42
Joined: 08 Sep 2010 15:09

Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by Numismatikk »

Det var et innlegg her tidligere på forumet, publisert i går. Men det er nå borte. Der skrev en av brukerne at vi i Numismatikk pisser på Samlerhuset. Dette stemmer og vi kan ikke benekte dette. Derfor burde ikke dette innlegget ha blitt slettet. For å vise hva vi gjør, så legger vi ved et bilde!
numismatikk_pisse_paa_samlerhuset_001.JPG
numismatikk_pisse_paa_samlerhuset_001.JPG (263.96 KiB) Viewed 2062 times
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by Espen »

Trådstarter slettet selv tråden.

Vi har ikke noe i mot at dette forumet benyttes til å urinere på Svindlerhuset.
vivavegas
Posts: 1590
Joined: 01 Oct 2008 20:45
Location: Krokstadelva (Mjøndalen)
Contact:

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by vivavegas »

Forøvrig trur jeg vi kommer lengst med å være relativt høflige og nøkterne i språklig omtale av Samlerhuset.

Forhåpentligvis vil noen journalister en eller annen dag bruke samlerforum som kilde og da kan det hende de blir skremt bort av alt for mye tullsnakk.
2rhaug
Posts: 674
Joined: 09 May 2009 16:02

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by 2rhaug »

Jeg synes man skal være litt forsiktig. Den som kaster skitt kan ikke unngå å få litt på seg selv..
Samlerhuset lurer penger av folk, men det er det mange som gjør.
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by Arve »

Hvis dette angir nivået på denne numismatikkbloggen så står jeg over.
Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by brafin »

Hvem er " pisser`n", hvor er urinalen ? Hvem står bak Numismatikk ? Jo, det er ? Forslag ? Selvfølgelig er det en som savnes av mange forummedlemmer, eller hvem kan det være ? Selvfølgelig er det ?.. :wink:
User avatar
vestmar
Posts: 824
Joined: 08 Mar 2009 19:21
Location: Akershus

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by vestmar »

Arve wrote:Hvis dette angir nivået på denne numismatikkbloggen så står jeg over.
Jeg og. Dette er et absolutt lavmål.
Thomas B
Posts: 293
Joined: 11 May 2009 11:18

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by Thomas B »

Nå er dere gretne gamle gubber.
Det var jeg som skrev overskriften og et innlegg om det, men fjernet det siden ingen gadd å svare. Pisser på er er et uttrykk ungdommen i dag bruker når en med mere kunnskap bruker denne til å sette en annen i forlegenhet. Det var nettop det numismatikkblogg gjorde når de skrev om en sak og samlerhuset så, siden de hadde gjort feil som påpekt i innlegget, måtte trekke en annonse. Samlerhuset har enda ikke klart å svare på oppfølgingsspørssmålet til kunden som han stilte etter å ha lest blogg.
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by brafin »

Hvem er seigmannen? Og hvem er det han pisser på ? Ellers ønskes svar på de andre spørsmålene.
Hilsen en som har rundet 50, men som vil ha seg frabedt " gretten og gammel " fra trolig en som er fra den yngre garde.. eller? :P
User avatar
Femmern
Posts: 584
Joined: 09 Mar 2009 13:26
Location: Utkanten.

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by Femmern »

Men er det noe vits i å slette en tråd hvis ingen svarer på den, virker som Numismatikk hadde lyst til å svare ;)
Kan jo ta noen timer eller dager før folk har summet seg til å svare.
Numismatikk
Posts: 42
Joined: 08 Sep 2010 15:09

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by Numismatikk »

Vi får nå svare de gamle "gubbene", som ikke synes å forstå moderne(?) slæng-uttrykk med etterfølgende satirske illustrasjon:

http://numismatikk.blogg.no/1285440471_ ... satir.html
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by brafin »

Tror nok Numismatikk med sin påståtte yngre garde og "seigmenn" har noe å lære av den eldre garde her på forumet. Er "yngre garde" bare et skalkeskjul ? Stå frem, først deretter kan du/dere få respekt
Numismatikk
Posts: 42
Joined: 08 Sep 2010 15:09

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by Numismatikk »

brafin wrote:Tror nok Numismatikk med sin påståtte yngre garde og "seigmenn" har noe å lære av den eldre garde her på forumet. Er "yngre garde" bare et skalkeskjul ? Stå frem, først deretter kan du/dere få respekt
Vi har ikke bedt deg eller andre om respekt. Les det som står på bloggen, og døm derfra. Hvem som står bak og alder er likegyldig. Ber du om at vi står frem for å kunne vurdere om vi må lære av deg på grunn av alder, viser du at du absolutt ikke har evnen til å dømme noe ut ifra hva som virkelig skrives, men kun utifra en persons alder!

Se hva som skrives og se det hele i sammenheng. Klarer du det?
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by brafin »

Fornærmet ? Useriøs ? Ja begge deler er du/dere spør du meg. Tror du at du/dere får respekt etter et slikt svar ?
Yngre garde, ja i aller høyeste grad tyder det på det. Vil heretter oppfordre til boikott av en slik useriøs " "blogg". Kan ikke tenke meg annet enn at en fornærmet "aleneblogger" eller en/et tidligere fornærmet forummedlem står bak en slik blogg, og vil oppfordre til boikott av Numismatikk sine henvisninger til egne tråder på dette forum heretter.
User avatar
PENGEBINGEN
Posts: 545
Joined: 27 Aug 2010 02:30
Location: Molde

Re: Numismatikk pisser på Samlerhuset

Post by PENGEBINGEN »

Har aldri likt Samlerhuset. De gjør kroner på å pakke inn mynter o.l. i papp. Så skriver de en historie om mynten på pappen. Deretter selges dette til trippel verdi. Jeg har ødelagt mange slike blistercover. Men når jeg som kjøper av diverse samlinger eller lotter kommer over slike ting, selges de gjerne videre igjen slik de er i pappen. Men da tar jeg utgangspunkt i verdien på mynten, og ikke i verdien på pappen. :lol:
Steinar fra Molde.
Noe over middels interessert i mynter og alle slags betalingsmidler.
Post Reply

Return to “Mynt og Seddel - Diskusjon”