Ville du kjøpt en slik? (anheng)

Numismatisk forum
Letti

Re: Ville du kjøpt en slik? (anheng)

Legg inn av Letti »

Espen skrev:
Letti skrev:Linken i begynnelsen av tråden virker ikke, så jeg vet ikke hva det er snakk om her.
Kanskje ikke så rart siden dette er en eldgammel tråd.

Javel? Det vet jeg ikke noe om og ettersom denne tråden lå på toppen av listen når jeg kom til samleforum så må jeg nesten tro at den er ny. Hvis det er et problem med gamle tråder her burde vel noen rydde det opp istedet for å slenge med leppa til brukere når de er så uheldige å poste i en gammel tråd ingen har fjernet. Din kommentar er ikke bra og jeg tolker den som uforskammet, bedre å ikke ha sagt noe hvis dette er det beste du har å komme med. Har ingen lært deg grunnleggende folkeskikk? Makan til tull. Men det føltes kanskje for godt å påpeke at noen gjorde en feil til at du klarte å la være? Rart med det.
Brukeravatar
Espen
Administrator

Legg inn av Espen »

Ja, det var uforskammet av meg å påpeke at dette er en gammel tråd og at det kanskje er grunnen til at linken i hovedinnlegget ikke fungerer.

Beklager.
Brukeravatar
Stig Westerhus
Veteran
Sted: Trondheim

Legg inn av Stig Westerhus »

Letti skrev:
Espen skrev:
Letti skrev:Linken i begynnelsen av tråden virker ikke, så jeg vet ikke hva det er snakk om her.
Kanskje ikke så rart siden dette er en eldgammel tråd.

Javel? Det vet jeg ikke noe om og ettersom denne tråden lå på toppen av listen når jeg kom til samleforum så må jeg nesten tro at den er ny. Hvis det er et problem med gamle tråder her burde vel noen rydde det opp istedet for å slenge med leppa til brukere når de er så uheldige å poste i en gammel tråd ingen har fjernet. Din kommentar er ikke bra og jeg tolker den som uforskammet, bedre å ikke ha sagt noe hvis dette er det beste du har å komme med. Har ingen lært deg grunnleggende folkeskikk? Makan til tull. Men det føltes kanskje for godt å påpeke at noen gjorde en feil til at du klarte å la være? Rart med det.
Moderatorvarsel; Letti, slutt med tullet. Det er ditt eget ansvar å se datoer. Og dette kan du klare uten sure kommentarer.
Stig Westerhus
Hovedområder; Norge, Både årgangsmynter, varianter, forfalskninger og kopier.
Andre områder; Danmark, Sverige, Island, Grønland og Tranquebar.
Nye samleområder; US Silver eagle og US Philippines

Formann i Trøndelag Numismatisk Forening
Følg Trøndelag Numismatisk Forening på Facebook
Låst

Gå tilbake til «Mynt og Seddel - Diskusjon»