Tønne som tilhørte Wehrmacht gis bort

Numismatisk forum
Post Reply
nutzgo
Posts: 3
Joined: 04 Aug 2013 00:15

Tønne som tilhørte Wehrmacht gis bort

Post by nutzgo »

Fant ikke noe passende forum å legge dette under, men under opprydning av et eldre naust skulle vi rulle ut å kaste noen tønner. En av tønnene viste seg å være av tysk opprinnelse, da det står stemplet i tønna "KRAFTSTOFF 200L - WEHRMACHT - FEUERGEFAHRLICHT - 1942". Det er ikke noe innhold i den, helt tom. Planen var egentlig å kjøre den til en miljøstasjon sammen med andre tønner, men jeg tenkte kanskje noen andre kunne tenkt seg den som samlerobjekt etc.? Den befinner seg på Venøy i Sogn og Fjordane, ca 30-40min fra Måløy. Tønna blir stående her i 2 uker til, så om ingen melder interesse for den, blir den skrotet.

Svar her, eller aller helst kontakt meg over PM eller på e-post (pedersenvidar@hotmail.com) hvis interessert!

Bildet er lastet opp via PostImg, da det ikke var mulige å publisere her.

Bilde: http://postimg.org/image/ptinn7hxv/
nutzgo
Posts: 3
Joined: 04 Aug 2013 00:15

Re: Tønne som tilhørte Wehrmacht gis bort

Post by nutzgo »

nutzgo wrote:Fant ikke noe passende forum å legge dette under, men under opprydning av et eldre naust skulle vi rulle ut å kaste noen tønner. En av tønnene viste seg å være av tysk opprinnelse, da det står stemplet i tønna "KRAFTSTOFF 200L - WEHRMACHT - FEUERGEFAHRLICHT - 1942". Det er ikke noe innhold i den, helt tom. Planen var egentlig å kjøre den til en miljøstasjon sammen med andre tønner, men jeg tenkte kanskje noen andre kunne tenkt seg den som samlerobjekt etc.? Den befinner seg på Venøy i Sogn og Fjordane, ca 30-40min fra Måløy. Tønna blir stående her i 2 uker til, så om ingen melder interesse for den, blir den skrotet.

Svar her, eller aller helst kontakt meg over PM eller på e-post (pedersenvidar@hotmail.com) hvis interessert!

Bildet er lastet opp via PostImg, da det ikke var mulige å publisere her.

Bilde: http://postimg.org/image/ptinn7hxv/
- gis ikke lengre bort.
Post Reply

Return to “Mynt og Seddel - Diskusjon”