Ferie til Island

Numismatisk forum
Post Reply
User avatar
myntsamlern
Posts: 213
Joined: 22 Jul 2008 01:35

Ferie til Island

Post by myntsamlern »

Hei igjen folkens, skal på ferie til Island om noen uker. Jeg har da blitt ganske interessert i mynter, så siden jeg først skal dit så kanskje jeg kan få noen tips om et par mynter jeg kanskje burde skaffe meg? Eller er det myntbutikker på Island? :P
Isåfall, noe artig jeg burde kjøpe meg?
Image
User avatar
vemod
Veteran
Posts: 1991
Joined: 14 Oct 2008 13:14
Location: Kongsvinger

Re: Ferie til Island

Post by vemod »

Også interessert. Jeg har spillejobber på Reykjavik Bluesfestival i påsken, og kan gjerne tenke meg en tur innom en mynthandler der.
User avatar
myntsamlern
Posts: 213
Joined: 22 Jul 2008 01:35

Re: Ferie til Island

Post by myntsamlern »

vemod wrote:Også interessert. Jeg har spillejobber på Reykjavik Bluesfestival i påsken, og kan gjerne tenke meg en tur innom en mynthandler der.
Jeg er der også i påsken :)
Image
User avatar
kabomega
Posts: 39
Joined: 15 Feb 2009 10:09
Location: Halden

Re: Ferie til Island

Post by kabomega »

En Liten Spøk !

Det er vel super tilbud på mynter og sedler i Island for tiden , siden stat kassa til Island er tom og nesten bunn skrapt... :lol:

Vel det er en tur dere bør virkelig glede dere til , jeg ble kjempe fornøyd med ferien min der for tre år siden.
User avatar
vemod
Veteran
Posts: 1991
Joined: 14 Oct 2008 13:14
Location: Kongsvinger

Re: Ferie til Island

Post by vemod »

myntsamlern wrote:
vemod wrote:Også interessert. Jeg har spillejobber på Reykjavik Bluesfestival i påsken, og kan gjerne tenke meg en tur innom en mynthandler der.
Jeg er der også i påsken :)
Artig. Kan sende deg en PM i forkant.
niten27
Posts: 36
Joined: 01 Nov 2008 18:03
Location: Litt sør for trondheim
Contact:

Re: Ferie til Island

Post by niten27 »

myntsamlern wrote:Hei igjen folkens, skal på ferie til Island om noen uker. Jeg har da blitt ganske interessert i mynter, så siden jeg først skal dit så kanskje jeg kan få noen tips om et par mynter jeg kanskje burde skaffe meg? Eller er det myntbutikker på Island? :P
Isåfall, noe artig jeg burde kjøpe meg?

vi reiser også dit i begynnelsen av mai :) kommer nok til å holde øyne oppe jeg også, myntsamleren i meg tar visst aldri fri :)
http://www.123hjemmeside.no/niten27" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply

Return to “Mynt og Seddel - Diskusjon”