Coca Cola Zero på Pepsiflaske.

User avatar
nachan
Posts: 40
Joined: 23 Jun 2009 22:08

Re: Coca Cola Zero på Pepsiflaske.

Post by nachan »

Her var det jaggu kommet litt av hvert av innlegg.. ;)

Lar være å drikke den foreløpig jeg, går jo tross alt ikke ut på dato før medio oktober! :)

Om det er noen ivrige coca- samlere her, så er det bare å ta kontakt.
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: Coca Cola Zero på Pepsiflaske.

Post by ramazotti »

Torashe wrote:Bringer gode minner fra den tiden det var glass flasker med skru kork,presset hardt opp under korken når en skrudde den opp,slik den ble tatt av hel,drakk opp brusen,skrudde på korken,plinget flaska og gikk i butikken og byttet den inn i en ny,det var tider det :mrgreen: gikk mye på cola og horn da, cola og peanøtter. Altid noen som skal utvikle ting og ødelegge for andre :wink:
Jeg trodde du gikk på en diett av kylling ,ris,og bananer ? Nå sier du at det gikk i cola og horn ?
Jeg har jobba sammen med to såkalte kroppsbyggere. To brødre. De orka ingenting,og gikk under kallenavnet "piff" og " poff".
Allerede da var Stoltenberg for sent ute med rensing av Co2 :lol:
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Coca Cola Zero på Pepsiflaske.

Post by Torashe »

:lol: gudd gudd ble avslørt her. Det var før "storhets tiden" jeg er i nå det skjedde,noen år siden det var skrukork på glass flaskene,kan vel heller si det sånn jeg bulket meg opp på cola og horn,så kom dietten :wink:
Ja det blir fort "piff" og "poff" her og der om du ikke tåler protein tilskuddet. Men det verste er uansett når en ligger høyt på protein,så kommer det en så jæv-- sinnsyk,ubeskrivelig vond amoniakk lukt når en blir varm på trening,også et godt tegn på at en får i seg nok protein og vel så det,anbefales :lol:
stiano
Posts: 1
Joined: 17 Oct 2011 16:27

Re: Coca Cola Zero på Pepsiflaske.

Post by stiano »

Fikk Coca Cola på Pepsiflaske på restaurant for en tid tilbake. Tok bilde av den, men drakk den opp.
Attachments
bilde.JPG
bilde.JPG (204.13 KiB) Viewed 2033 times
Post Reply

Return to “Øl- og mineralvannseffekter”