Konjakktrekningen 2010

Moderators: AMO Berg, OleKr

Post Reply
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2776
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Konjakktrekningen 2010

Post by AMO Berg »

...Er avlyst fordi det blir meg opplyst at dette muligens er i strid med norsk lov!

Istedet trekker jeg ut en heldig vinner av en flaske rødbrus.

Alle som har bidratt med bilder eller andre opplysninger på Proveniens og Sjeldenhet har vært med i trekningen. 38 navn på brukere ble skrevet opp på lapper og en vinner ble trukket i blinde. Og den heldige vinner er:

vestmar

Gratulerer! :) Det var fortjent også synes jeg. Ta kontakt med meg på PM, så skal jeg sende deg en flaske rødbrus! :wink:
User avatar
ZZzzz
Militant Numismatiker
Posts: 2832
Joined: 29 Aug 2008 08:51

Re: Konjakktrekningen 2010

Post by ZZzzz »

Gratulerer så mye!

Jeg har ikke smakt denne konjakken, men håper at den er god :D
User avatar
vestmar
Posts: 824
Joined: 08 Mar 2009 19:21
Location: Akershus

Re: Konjakktrekningen 2010

Post by vestmar »

Du verden :D

Det var litt av en overraskelse på en lørdag morgen. Litt flaks skal man jo også ha. Uansett - takker og bukker, AMO Berg!! Både for premien og for det store arbeidet du selv har nedlagt både med PS (Proveniens og Sjeldenhet) og SMK (Samlernes Myntkatalog) her på Samlerforum.

Og tradisjonen er herved innført - ved neste årsskifte skal jeg ha gleden av å overrekke en tilsvarende premie til en som har bidratt til PS eller SMK.
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2776
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Konjakktrekningen 2010

Post by AMO Berg »

vestmar wrote:Og tradisjonen er herved innført - ved neste årsskifte skal jeg ha gleden av å overrekke en tilsvarende premie til en som har bidratt til PS eller SMK.
Hvis du har lyst til det, så er er det en god idè! :)
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2776
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Konjakktrekningen 2010

Post by AMO Berg »

Vil også takke de øvrige 37 brukere som jeg hadde registrert som bidragsytere på Proveniens og Sjeldenhet i året som gikk:

Valkendorf, Oslo Mynthandel, vemod, mynt01, jba, kråketoppen, holofire, Bernt B., Elgen, jornkris, Ragnvald E., knugen, PENGEBINGEN, ZZzzz, torepore, skilling, karebjarne, janpetter, Spicyspecie, Santo10, Alex R., svessien, kråkerøy, supersamler, jenskr, madsemann, mran, Indy, Stein Knutsen, rega65, trygghandel, MarkusLømo, nostalgikeren, gekl, 2rhaug, Myge, ajenny.

Så håper jeg at det ikke er noen jeg har glemt! :)
Post Reply

Return to “Proveniens og Sjeldenhet”