Oversikt over 24 skillinger 1825

Moderators: AMO Berg, OleKr

User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2776
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Oversikt over 24 skillinger 1825

Post by AMO Berg »

Når jeg laget denne oversikten, greide jeg å overse omsetningen på Oslo Mynthandel 61 som nå kommer på Oslo Mynthandel 65! Nå er den heldigvis registrert som nr. 17! :)
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2776
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Oversikt over 24 skillinger 1825

Post by AMO Berg »

AMO Berg wrote:Flott! Supert! takker for alle opplysninger!

Alle som har bidratt med opplysninger eller bilder til disse oversiktene, er med i trekningen av en flaske Jon Bertelsen XO til jul.
Jeg har det litt hektisk for tiden, så det er ikke sikkert jeg rekker å ordne trekningen før jul, men i verste fall blir det på nyåret. Alle som har bidratt med bilder eller opplysninger på Proveniens og Sjeldenhet i 2010 er med i trekningen om en helflaske Bertelsen XO. Jeg må sette meg ned en dag og skrive inn brukernavn på lapper og deretter trekke en heldig vinner. :)

Jon Bertelsen er broren til Bernt Bertelsen, så det er det naturlige valget for en numismatiker. :wink:
2rhaug
Posts: 674
Joined: 09 May 2009 16:02

Re: Oversikt over 24 skillinger 1825

Post by 2rhaug »

Oj, en XO. Jeg må snarest komme med et bidrag. Har flere mynter som må inn på listen.
OleKr
Posts: 272
Joined: 15 Nov 2017 10:40

Re: Oversikt over 24 skillinger 1825

Post by OleKr »

Jeg har lagt inn en oppdatert sjeldenhetsoversikt i begynnelsen av denne tråden. Den er oppdatert til mai 2022, og blir holdt oppdatert etterhvert som jeg får nye opplysninger!
Post Reply

Return to “Proveniens og Sjeldenhet”