Ny bil i hus

User avatar
jba
Posts: 920
Joined: 01 Mar 2009 14:14

Re: Ny bil i hus

Post by jba »

72_-1856577302.jpg
72_-1856577302.jpg (47.28 KiB) Viewed 2881 times
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Ny bil i hus

Post by brafin »

Endelig vår på sørlandet jba. Er selv nå inne i mitt 9 år med seneste utgave av clk, men aldri hatt cab. ( redd resten av de grå hårene skal blåse av) Din er vel ikke innkjørt enda. Si i fra når du vil bytte mot noen fine speciedalere :lol:
User avatar
jba
Posts: 920
Joined: 01 Mar 2009 14:14

Re: Ny bil i hus

Post by jba »

Bare det er mange nok av de speciene så kan vi ta det opp til diskusjon :lol: CLK'en så sola etter vinterlagringen og var ute på veien første gang for 1 uke siden :D .
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Ny bil i hus

Post by Lagrinn »

Arve wrote:
Lagrinn wrote:....Hva er da bil for mannfolk?
Pagani.
Skal nok komme på mange biler som er for mannfolk, men om m5 ikke er for mannfolk hva er det da er vell det jeg lurte på :)
User avatar
Indy
Posts: 136
Joined: 07 Feb 2010 23:31

Re: Ny bil i hus

Post by Indy »

ramazotti wrote:
Arve wrote:
ramazotti wrote:Fytti h... den var støgg !
Du liker vel ikke italienske mynter heller går jeg ut i fra? 8)
Jo da ,Italienske mynter er flotte saker,bilene er enda bedre,men rosa
scooter er ikke det jeg ønsker meg mest. Jeg har hatt en mengde spagettikjøretøy,og har fortsatt
noen,Fiat 850 SC,124 SC ,Lancia Delta,Prisma o.s.v.
Hadde en Fiat 128 Special med 1,3l motor. Sprek liten rotte. Kostet meg 1250 kroner inklusive kassettspiller, men den var verdt hver eneste krone :) Hadde så feil spissing på forhjula at når jeg kjørte fra Steinkjer til Stavanger den sommeren så var begge fordekka totalt nedslitt når jeg kom frem. Bilen klarte 105 km/t på 2. gir før motoren fikk ventilflyt, så Weber forgasseren gjorde i allefall jobben sin :)
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Ny bil i hus

Post by Torashe »

Tja jeg må vel si da at M5 ikke er mannfolk bil da :wink:
095.jpg
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Ny bil i hus

Post by Torashe »

Lagrinn wrote:Hvilken bil har du dratt i hus nå Torashe?
Selv byttet jeg ut bmw 540en jeg nylig kjøpte i en diesel gjerrig 2009 vw caddy carrera cup edition, 140 spreke hester, hvit av farge med litt div ekstra utstyr så den ikke ser ut som en helt vanlig caddy i allefall :)
Tenkte dette måtte være et syns for deg,CADDYEN til en kompis av meg :lol:
087.jpg
086.jpg
det var heftige greier når dekkene eksploderte,slengte oss i bakken som på film vi :oops: ,hørtes ut som bilen ekspolderte.
User avatar
holofire
Posts: 828
Joined: 07 Nov 2008 15:17
Location: Larvik
Contact:

Re: Ny bil i hus

Post by holofire »

Torashe wrote:
Lagrinn wrote:Hvilken bil har du dratt i hus nå Torashe?
Selv byttet jeg ut bmw 540en jeg nylig kjøpte i en diesel gjerrig 2009 vw caddy carrera cup edition, 140 spreke hester, hvit av farge med litt div ekstra utstyr så den ikke ser ut som en helt vanlig caddy i allefall :)
Tenkte dette måtte være et syns for deg,CADDYEN til en kompis av meg :lol:
087.jpg
086.jpg
det var heftige greier når dekkene eksploderte,slengte oss i bakken som på film vi :oops: ,hørtes ut som bilen ekspolderte.

Så du har fått deg en billig caddy du da :lol:
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Ny bil i hus

Post by Torashe »

Ja den caddyen var det god pris på,litt arbeid visst nok,men det er jo såpass en må regne med 8)
Gleder meg som en unge nå,nå skal dekkene rulle til de smelter,nå er det ut på togstajonen på Ganddal og brenne gummi,først kapp kjøre mot en cossi med datasprut,nos og allverdens dippe dupper og ting gjort,sist hadde den 800hk,nå sier han ikke noe om hvor mye det er,han kommer til og parkere meg det er nå sikkert og visst.
093.jpg
096.jpg
Stygg bil,men ikke derfor den er kjøpt. Så M5 er kjerring bil :wink:
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Ny bil i hus

Post by Lagrinn »

M5 er etter min mening nesten den ultimate bilen, kun slått av MB SLS for øyeblikket, kanskje cossien tar deg i ett drag, men prøv rundt en bane, da har du nok en god sjanse :D
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Ny bil i hus

Post by Torashe »

Tja kansje litt gjevnere på bane,men cossien henger som et slips på veien,M6en syns jeg slipper utrolig lett,gikk av veien med den idag i en forbi kjøring :oops: pløyet litt på jordet men gikk jo bra. Ja M5 er finere og bedre.
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Ny bil i hus

Post by Lagrinn »

Torashe wrote:Tja kansje litt gjevnere på bane,men cossien henger som et slips på veien,M6en syns jeg slipper utrolig lett,gikk av veien med den idag i en forbi kjøring :oops: pløyet litt på jordet men gikk jo bra. Ja M5 er finere og bedre.
Du må da ikke bruke denne som jordebil Torashe :lol:

Husker ikke helt hvordan dette var, men mener M5`en skal klare noe over 1,5g i sving uten og slippe, dem fant ikke noen dekk som klarte å holde bilen på veien over det, og det må jo vere helt greit :)

Når M5`en klarer det må jo M6 også gjøre det, eller hva?
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Ny bil i hus

Post by Torashe »

+++.jpg
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Ny bil i hus

Post by Torashe »

[quote="Lagrinn"]
Husker ikke helt hvordan dette var, men mener M5`en skal klare noe over 1,5g i sving uten og slippe, dem fant ikke noen dekk som klarte å holde bilen på veien over det, og det må jo vere helt greit :)

Joda den henger sikkert godt den og i svingene,men nytter lite det når en er litt for tidlig og ivrig på gassen i svingen,tror jeg lider av fortidlig gass av gang 8)

Ble blåst av cossien så det suste etter,men etter en liten tid kom det litt regn og gjett hvem som "vant" da,nytter ikke med 800++++++++ hest på 4hjul som bare står spinner rundt. Har altid likt Cosworth,ikke noe fansy design eller lekker bil(utenom den engelsk stylet utgaven),men for en bil,og så mye en kan gjør med dem,og så mye bank de tåler.Er mye fart og bil for pengene enda i slike biler.
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: Ny bil i hus

Post by Lagrinn »

Het ikke den stylede utgaven wolf?
Min første bil var en sierra 2.0 ohc sedan, aldri vert borti en bil som har tålt så mye juling, gode minner :)
Post Reply

Return to “Motor og Kjøretøy”