Advarsel - Hoglunds Antik på Tradera.com

Forum for savnet/etterlyst/mistet
Locked
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Advarsel - Hoglunds Antik på Tradera.com

Post by losset »

2.kroner.1913
2.kroner.1913
HOGLUNDS.ANTIK.jpg (142.87 KiB) Viewed 3026 times
Vil med dette rette en advarsel til alle numismatikere og samlere på forumet vedrørende Hoglunds Antik på Tradera.com.

Den 29. August fikk jeg tilslaget på en 2 krone 1913 (se link).
http://www.tradera.com/norge-2kr-1913-t ... _188868914

Den 30. August mottar jeg betalings informasjon i fra Hoglunds Antik, der jeg overfører pengene umiddelbart.

Siden dette har det vært stille i fra Hoglunds Antik, dette til tross at jeg har henvendt meg ved tre anledninger til dem pr mail. De tar seg ikke tid til å besvare mail.

Dette har da medført negativ karakter på Hoglunds Antik sin karakterbok i fra min side. Ønsker derfor ikke at flere skal havne i samme felle som meg og legger derfor ut en advarsel til alle samlere på forumet vedrørende denne useriøse aktøren på Tradera.com.

Tradera.com er også informert vedrørende overstående.

Vedlegger også bildene av mynten, så for vi holde et øye etter denne da det ikke overasker meg at denne ikke kommer ut for salg igjen.
User avatar
Alex R
Posts: 2093
Joined: 09 Sep 2008 21:34
Location: Askim

Re: Advarsel - Hoglunds Antik på Tradera.com

Post by Alex R »

Den ser jo forsåvidt også ut til å være høyglanspolert. litt kjipt å betale for noe man ikke får, men her tror jeg at man ikke burde bydd i det heletatt.
Swede
Posts: 572
Joined: 05 Aug 2010 20:18

Re: Advarsel - Hoglunds Antik på Tradera.com

Post by Swede »

Jag har gjort en del affärer med hr Höglund (dock inte via tradera) och det har alltid gått smärtfritt. Men man bör vara medveten om vad man köper då beskrivningarna ofta är lite överdrivna och defekter inte alltid nämns. Förhoppningsvis löser detta sig...
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Advarsel - Hoglunds Antik på Tradera.com

Post by kråketoppen »

Har også handlet smertefritt av Høglunds, håper det løser seg og du får myntene eller pengene tilbake. :)
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Advarsel - Hoglunds Antik på Tradera.com

Post by losset »

I bunn og grunn driter jeg i både mynt og penger. Arrogansen derimot......
Skjønner at ting kan bli borte i posten, men de svarer ikke engang på om mynten er sendt engang.


Dette er meget dårlig stil.

Har de lyst til å gjøre seg til kjeltringer for en tusenlapp! Hværsegod....!
User avatar
karstkri
Veteran
Posts: 2206
Joined: 01 Nov 2008 19:13

Re: Advarsel - Hoglunds Antik på Tradera.com

Post by karstkri »

Det kan jo ha en natulig årsak, man kan jo bli alvorlig syk f.eks, men jeg håper dette løser seg og du får mynten.
karstkri
Locked

Return to “Etterlyst”