Rariteter på QXL

Her kan du diskutere online auksjoner.
Post Reply
vivavegas
Posts: 1590
Joined: 01 Oct 2008 20:45
Location: Krokstadelva (Mjøndalen)
Contact:

Rariteter på QXL

Post by vivavegas »

Er vel en internettside som legger ut merkelige finn.no annonser. Tenkte og forsøke noe av det samme her.
http://www.qxl.no/pris/mynter-sedler/my ... _og_sedler

I min katalog står det ikke noe om at denne finnes som sølv. Selv om den skulle vært i sølv hadde den vel verdt ca. en femmer!
User avatar
Samler
Posts: 402
Joined: 22 Jul 2010 17:39

Re: Rariteter på QXL

Post by Samler »

Enig. Det virker noe rart
NoBrain
Posts: 21
Joined: 20 Jan 2015 23:29

Re: Rariteter på QXL

Post by NoBrain »

Sannsynligvis en liten feil ifm. klipp og lim av annonser hvor ordet "SØLV" har sneket seg inn. Har rapport gjenstanden til QXL og gjort selger oppmerksom på feilen :wink:
User avatar
Samler
Posts: 402
Joined: 22 Jul 2010 17:39

Re: Rariteter på QXL

Post by Samler »

Denne selger har en pen karakterbok og har vært aktiv. Sikkert en feilskrivning som blir rettet opp.Håper ellers at budgivningen
på QXL blir mye bedre enn nå. Hadde ute et objekt og budet ble halvparten av det som ble gitt tidligere. Vil vente litt før
jeg legger ute pene objekter. Forøvrig dårlig med tilbakemeldinger fra QXL nå. Når man får svar så virker det som at
enkelte er i " ørske" 8) ( eller ikke leser før de svarer.
User avatar
tho
Posts: 3854
Joined: 08 Sep 2010 15:23
Location: Norge

Re: Rariteter på QXL

Post by tho »

Samler wrote:Denne selger har en pen karakterbok og har vært aktiv. Sikkert en feilskrivning som blir rettet opp.Håper ellers at budgivningen
på QXL blir mye bedre enn nå. Hadde ute et objekt og budet ble halvparten av det som ble gitt tidligere. Vil vente litt før
jeg legger ute pene objekter. Forøvrig dårlig med tilbakemeldinger fra QXL nå. Når man får svar så virker det som at
enkelte er i " ørske" 8) ( eller ikke leser før de svarer.
De har vel annet å bedrive enn å svare på henvendelser.

Det er auksjon, ikke spørre Dr. Ruth.

QXL er som skapt for rariteter, serru. Det er bare å sette igang. :D
User avatar
Samler
Posts: 402
Joined: 22 Jul 2010 17:39

Re: Rariteter på QXL

Post by Samler »

tho wrote:
Samler wrote:Denne selger har en pen karakterbok og har vært aktiv. Sikkert en feilskrivning som blir rettet opp.Håper ellers at budgivningen
på QXL blir mye bedre enn nå. Hadde ute et objekt og budet ble halvparten av det som ble gitt tidligere. Vil vente litt før
jeg legger ute pene objekter. Forøvrig dårlig med tilbakemeldinger fra QXL nå. Når man får svar så virker det som at
enkelte er i " ørske" 8) ( eller ikke leser før de svarer.
De har vel annet å bedrive enn å svare på henvendelser.

Det er auksjon, ikke spørre Dr. Ruth.

QXL er som skapt for rariteter, serru. Det er bare å sette igang. :D
Det er vel et spm. om hva en hendvender seg om. Har fått svar idag på viktige ting. Dr. Ruth
kunne ikke svart på dette. Fikk t.o.m. svar fra både Norge og Danmark idag. :lol:
Post Reply

Return to “Auksjoner”