Eirik Magnusson NM?

Her kan du diskutere online auksjoner.
Post Reply
User avatar
attenfjorten
Posts: 330
Joined: 23 Jul 2009 11:51

Eirik Magnusson NM?

Post by attenfjorten »

Hei,ser på Skanfils siste auksjon at det annonseres en mynt fra Eirik Magnusson, nr.4 i listen på mynter. Men ble litt i tvil,hvilket NM-nr. er det på denne mynten? Kan det være en forveksling med en sterling fra Eirik av Pommern? Noen som kan hjelpe meg her; får ikke svar på mail fra Skanfil?

http://www.skanfil.no/LotDetail.aspx?l=LOT/1448969
User avatar
grenl.har
Posts: 589
Joined: 11 May 2010 20:29

Re: Eirik Magnusson NM?

Post by grenl.har »

Du har nok rett. Jeg har også ringt til Skanfil ang. Samme sak. Det er nok en type Sterling fra Erik av Pommern. Det de sa til meg, var at den kan bli trukket da det er mynteier som mente det var en mynt fra Eirik Magnusson. Jeg la inn bud litt for raskt, men nå er det en annen med høyeste bud.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Eirik Magnusson NM?

Post by Myge »

Hei.

Jeg er på ferie for tiden, og er tilbake på jobb mandag neste uke. Grunnet ferieavvikling har det skjedd en feil her, som jeg tar på meg. Det er lagt inn melding på objektet at det skal trekkes, men vi må fysisk holde objektet i hendene, slik at vi kan legge det klart til retur eller ny beskrivelse. Skal få fikset dette så snart jeg er hjemme :) Akkuratt nå er det mye viktigere å la fem kidz løpe rundt i Fårup sommerland :)
Post Reply

Return to “Auksjoner”