Qxl-selger med store forhåpninger

Her kan du diskutere online auksjoner.
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Qxl-selger med store forhåpninger

Post by storbrum »

Nå ser vi egentlig hvor IDIOT du er, som jeg skrev, jeg er ikke samme selger, for det andre var det kun en taste feil som ble rettet så snart han ble gjort oppmerksom på det. Jeg skrev vel også at jeg hadde sett seddelen.
Du trenger ikke så tvil om denne selgeren å håne han i offentlig forum, det er nettopp dette du prøver..
Du lyver offentlig i forumet om kvalitet å snakker om kv 01 mens selger skriver 1+/01, å skriver at han har moderert seg ? han har rettet en feiltasting på prisen, beklaget dette på en høflig måte.

Ja, selger har mer erfaring enn du noen gang kommer til å få, dette gjelder også gradering...

Til siste spørsmålet ditt, det er ikke jeg som selger,og selger har gitt alle full returrett om feil hadde skjedd, dette i samsvar med kjøpsloven som også står på hans side.
Om du ser på salg og kjøp har han over 3000 med 99,6 % gode tilbakemeldinger.

Men din paranoide frekke holdning skremmer du folk både fra forumet og auksjoner..
rega65
Posts: 987
Joined: 01 Dec 2009 14:13
Location: stavanger

Re: Qxl-selger med store forhåpninger

Post by rega65 »

"hold i torsken".... :wink:
Medlem av Norsk Numismatisk Forening og Stavanger&Rogaland Myntklubb.
Jærbuen
Posts: 124
Joined: 25 Feb 2009 07:59
Location: Jæren

Re: Qxl-selger med store forhåpninger

Post by Jærbuen »

Selger har også denne er den i o kansje http://www.qxl.no/pris/mynter-sedler/se ... 807432540/
Tydelig fold nede på seddelen
janpetter
Posts: 636
Joined: 08 Feb 2009 14:14
Location: Verdens navle

Re: Qxl-selger med store forhåpninger

Post by janpetter »

storbrum wrote:Nå ser vi egentlig hvor IDIOT du er, som jeg skrev, jeg er ikke samme selger, for det andre var det kun en taste feil som ble rettet så snart han ble gjort oppmerksom på det. Jeg skrev vel også at jeg hadde sett seddelen.
Du trenger ikke så tvil om denne selgeren å håne han i offentlig forum, det er nettopp dette du prøver..
Du lyver offentlig i forumet om kvalitet å snakker om kv 01 mens selger skriver 1+/01, å skriver at han har moderert seg ? han har rettet en feiltasting på prisen, beklaget dette på en høflig måte.

Ja, selger har mer erfaring enn du noen gang kommer til å få, dette gjelder også gradering...

Til siste spørsmålet ditt, det er ikke jeg som selger,og selger har gitt alle full returrett om feil hadde skjedd, dette i samsvar med kjøpsloven som også står på hans side.
Om du ser på salg og kjøp har han over 3000 med 99,6 % gode tilbakemeldinger.

Men din paranoide frekke holdning skremmer du folk både fra forumet og auksjoner..
Altså :
Jeg er en idiot
Jeg lyver
jeg har aldri tidligere sett en seddel .
I tillegg er jeg altså paranoid og frekk .

Et spørsmål til deg !
Hvordan tror du sjansene for å bli utestengt fra et forum ligger an etter slike påstander ?
User avatar
karstkri
Veteran
Posts: 2206
Joined: 01 Nov 2008 19:13

Re: Qxl-selger med store forhåpninger

Post by karstkri »

Makan storebrum. Det var jeg som skrev først at sedlen ikke holder 01/1+ men kun kvalitet 1 , og det står jeg ved .Jeg vedder en god flaske Martell at om en tar seddelen til en mynthandler og ber om en vurdering så blir nok dommen det kv.1. Og Jan Petter har god greie på sedler og ikke gjort noe galt i mine øyne tvert i mot , men storebrum du bør be han om unskyldning synes jeg.
karstkri
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Qxl-selger med store forhåpninger

Post by Espen »

Da har en bruker fått seg en pause.

Stenger denne tråden siden det strengt tatt går inflasjon i tråder om qxl-selgere som overgraderer, overpriser og hva har du.
Locked

Return to “Auksjoner”