Sikker på at dine forhåndsbud blir håndtert anonymt ??

Her kan du diskutere online auksjoner.
Locked
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Sikker på at dine forhåndsbud blir håndtert anonymt ??

Post by Mineline »

Olav K wrote:Det er vl ikke påfallende at ingen kommenterer mer enn 10 år gamle frimerkehistorier i en tråd som skulle handle om mynter.
Når det gjelder den noe ferskere Numisma-historien er det et peong du ikke har fått med deg. Det skriveglade par fra Sørlandet bød hver for seg, mot hverandre og fikk "rekord" på ettøringen. I motsetning til den optimistiske selger fra Jørpelanddager og der hadde de lest Numismas auksjonsregler, som lar kjøper kansellere kjøpet innen 14 for sa de "ædda bædda" når klubben falt. Her var ingen skummel stråmann, hvmen et par som (antagelig under inntak av fludium) hhøyt de kunne by mot erandre uten at auksjonshuset grep inn.adde stor glede av å se hvor Jeg er ikke kjent med at noen som arrangerer nettauksjoner har døgnvakt i helgene. Når selger gikk bananas (også han hadde vel begynt en flytende feiring av rekordsalget) - skjøt han på Numisma, som holdt seg til reglementet sitt og ikke på de glade sørlendingene.
I ettertid kanskje en underholdende historie, men konspirasjon fra Numismas side? Nei.
Jeg har forsøkt å telle alle løgnene Olav K kommer med i denne tråden , men etter 20-25 kom jeg ut av tellingen .. ikke mulig å ta alt , derfor jeg skal jeg kun komentere dette innlegget : Litt klipp og lim ...
Det skriveglade par fra Sørlandet bød hver for seg, mot hverandre .... Ren løgn
hadde de lest Numismas auksjonsregler, som lar kjøper kansellere kjøpet innen 14 (dager) .... Ren løgn , de spekulerte ikke i dette
for sa de "ædda bædda" når klubben falt. Ren løgn ... de tilbydde seg å betale for auksjonen , men madsemann rotet den vekk ..
er det et peong du ikke har fått med deg. Ren løgn .. Dette var rettet mot meg
men et par som (antagelig under inntak av fludium) hhøyt de kunne by mot erandre uten at auksjonshuset grep inn. Ren løgn

Lenge siden jeg har vært borti lignende , en voksen mann å holde på sånn .. skammelig
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Sikker på at dine forhåndsbud blir håndtert anonymt ??

Post by Mineline »

aashild123 wrote:Takk til Olav K, som har tatt seg bryet med å renvaske meg og min mann ang. 1 øre 1945.

Med vennlig hilsen
Åshild Jensine
Olav K er en mann som ved neste korsvei på nytt " ukritisk " vil fremme dette som sannhet ...

Jeg har møtt personer av hans kaliber før , og knust de ... Hans løgner og fremferd er noe jeg har erfaring med , og det omtales blant annet som et " virus " som rammer advokater .
Jeg anntar at Olav K har tilbrakt mange dager i retten ( som omtales som det stedet det lyves mest ) vel , det har jeg også , ikke som advokat , men som tiltalt .
Syv rettsaker siste årene ( flere som gikk over tid med flere rettsmøter ) var så ofte tilstede i Bergen Tingrett til tider , at annsatte begynte å hilse på meg ... Så langt er mitt rulleblad , bortsett fra en refs i militæret og en trafikkforseelse " rent "

Takker også samtidig for all støtte gitt via PM .. mail .. Facebook .. og telefon .. og til alle som takker meg for å tørre å ta dette emne .. alle eksempler brukere har gitt meg , og hvor de forteller at de nå har forstått eller fått bekreftelse på at deres mistanker " kan ha vært " berettiget . At de vidre vil ha dette i bakhodet ..

Skal imorgen ta et sammendrag så langt .

mineline
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
ZZzzz
Militant Numismatiker
Posts: 2832
Joined: 29 Aug 2008 08:51

Re: Sikker på at dine forhåndsbud blir håndtert anonymt ??

Post by ZZzzz »

Olav K wrote:Jeg har tidligere utdelt tittelen "brønnpisser" til en forumdeltager som fremsatte beskyldninger han ikke ville konkretisere (hvis han ikke fikk betalt). Jeg er farlig nær ved å utdele tittelen igjen hvis det nå ikke kommer noe med substans - selvom Mineline ikke har krevd noen form for betaling og fortsatt ligger i en liga over min forrige kandidat.
Ja, du kalte meg brønnpisser fordi jeg hintet ovenfor forumet at jeg hadde betydelig mer kompetanse på norske middelaldermynter enn hva Numisma hadde klart å hente inn til sin auksjon. Fordi jeg hintet om dette, valgte du å fremsette allslags styggheter om meg, blant annet å kalle meg brønnpisser. Det er slik du behandler de som sitter på kompetanse, de som vet mer enn deg og dine venner. At du og dine venner med manglende numismatisk kompetanse skal få alt gratis, er helt og holdent ikke akseptabelt fra min side. Du kan leve i den verdenen om du vil, og fortsette å slåss for ditt syn. Men det er ikke min verden, hvor de som sitter på latsiden skal få meg til å jobbe gratis for dem. Du får mene akkurat hva du vil. Si gjerne noe stygt om meg for å fremme ditt syn.

Jeg kan legge til at Olav K her velger å ikke fortelle hele sannheten. Han gir inntrykket av at jeg kun har fremsatt beskyldninger uten å konkretisere dem. Det stemmer ikke. Alt ble konkretisert. Som alle ser, så har vi her en manipulasjon av leseren.

Det er ikke noe vits å be deg om å stanse med alle dine kallenavn, karakteristikker, utdelte titler og annet vrøvl. For det vil du ikke slutte med, for det er din måte å argumentere på. Jeg håper bare at folk ser gjennom deg.

For å la deg få muligheten til å hyle brønnpisser igjen om meg: Det finnes ingen dokumentasjon på at den dyreste brakteaten på Numismas auksjon i virkeligheten er norsk ;)

Hvem har forresten tildelt deg ansvaret med å tildele folk titler? Brønnpisser-foreningen kanskje? Ro deg ned gamle mann (hersketeknikk...), og skriv heller gode debattinnlegg uten hersketeknikker og annen styggedom (hvis det er mulig?). Slutt gjerne også med disse oppsummeringene, som så og si hele tiden inneholder missforståelser. Oppsummeringer du vrir til din egen gunst. Jeg mener å huske at jeg har måttet korrigere deg flere ganger. Det er ingen vits med oppsummeringer, folk kan lese diskusjonen på egenhånd, uten å få en forvridd oppfatning servert.

(Takk for meg igjen ;) Når jeg her igjen har blitt omtalt nedverdigende, så har jeg denne gangen valgt å svare på Olav K sin nedverdigelse).
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Sikker på at dine forhåndsbud blir håndtert anonymt ??

Post by Espen »

Nå har denne tråden bevegd seg såpass langt vekk fra emnet at jeg velger å låse den.

Om beviser skulle dukke opp som tilsier skittens spill fra auksjonshusene så skal jeg låse den opp igjen.

Hjertesorg og klager kan sendes på PM.
Locked

Return to “Auksjoner”