Jeg har hørt ...

Generell diskusjon
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

:D
Attachments
hhh.jpg
hhh.jpg (28.52 KiB) Viewed 3654 times
User avatar
leif009
Posts: 192
Joined: 04 Aug 2009 20:15
Location: Hønefoss

Re: Jeg har hørt ...

Post by leif009 »

Sint Fisker Fra Nordnorge.....
Følgende tilsvar innløp til Fiskeridepartementet etter at vedkommende hadde fått pålegg om å installere en datadings i båten sin, - her gjengitt i sin helhet:
*Nu e æ førrbainna, altså. Fy faen, førr nokka førrbainnade skjit. Kem i hælvett d det som har fuinne opp det herre satans makkerket. Det går da fan-steike-helvete ikkje ant å hoilde på å kuke med det here i vekkesvis,..Main har da førr faen ainner ting å gjøre, einn å sette der å fettle og baille med den satans musejævelen.
Kainn du innst inni grønnskodde tykjeræva førrtelle ka som e vitsen med nokka jernskrammel som står der å gneill og hyle med en masse hælvetes lyda å blinke og blafre uta fan, og passord og ledninge og knotta som tyt ut som han tykje overalt. Æ måtte berre ha fådd tak i en av dokker, dokker helvetes kuklæsta av nån support-gakkgakka, så skuill æ vel fansøkki ha rævkjørt dokker dit dokker høre heime, satans utvrengte fette av nån hestkuka. Kom fan ikkje hit å lur mainnskit på folk, å førtælle ka æ skal trøkke, din satans gjeddpeis.
Va det opp te mæ skulle dokker ha vært på ishave og ronka kobbekuk, førbainna søring-satan, så kunne dokker ha sotte å konfigurert dokker sjøl så utavhælvettes langt opp i de utpulte ræven dokkers at dokker måtte sjite utav øran neste gang dokker måtte på dass, og når dokker va færdi me det, så sku æ personlig ha kommen å formatert trynan dokkers, å installert skanken oppi baillhånka dokkers sånn at dokker kom tel å pesse røde serienummer. Skulle det ennu spenne liv i dokker etter dette, så sku æ ha plugga og pløyd dokker så utavhælvettes langt inn i det største rævhållet æ har funne. Og da sku det ha lokta mainnskjit av dokker heilt te dokker daua. Førr faen steike innst inn i det heitaste utsvidde hælvette for satan, la mæ få tak i omså bare en av dokker. Æ har da vel førr hælvette slette hauet av hysjævla før. Æ kommer te å måkke heile den forbainna skiten i eska og sende ho i retur – æ vil fan ikkje ha han. Så kan dokker te helvete sette der å ronke aleine i den helsikes telefon dokkers.*
User avatar
leif009
Posts: 192
Joined: 04 Aug 2009 20:15
Location: Hønefoss

Re: Jeg har hørt ...

Post by leif009 »

En Nordnorsk til....

Narvikværingen hadde drukke endel, ja ikke berre litt, en heil masse då han kjørt sæ en tur. Politiet va ute akkurat denne dagen å hadde en omfattanes promillekontroll. Gubben bli stoppa og rulle ned vinduet. Politimannen bøy sæ ned og ska tell å si det dæm bruk å si, men istedet får han berre frem ; "Her lukter det alkohol !!!!" Gubben e snartænkt, tar tak i vindussveiva og og rulle igjen vinduet tell det berre e ei bittelita åpning igjæn, stekk munnen frem i åpninga å si tell politimann; "E DET BEDRE NU ????"
User avatar
Medicoin
Posts: 225
Joined: 15 Apr 2009 08:35
Location: Akershus

Re: Jeg har hørt ...

Post by Medicoin »

Hehe, morro. Grammatikktrening norpå:
ImageUploadedByTapatalk1355259332.667466.jpg
ImageUploadedByTapatalk1355259332.667466.jpg (31.35 KiB) Viewed 3623 times
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

Litt alvor i disse juletider :D
Ta en telefon det koster ikke alverden
Attachments
julegave.jpg
julegave.jpg (50.05 KiB) Viewed 3575 times
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

:D
Attachments
todays-life-lesson-resizecrop--.jpg
todays-life-lesson-resizecrop--.jpg (31.72 KiB) Viewed 3520 times
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

SNART JUL !! :D :D :D
Attachments
SNART JUL !!
SNART JUL !!
ipad.jpg (81.9 KiB) Viewed 3325 times
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

POLISEN GÅR UT MED VARNING!
Polisen går nu ut med en varning till alla män som frekvent besöker nattklubbar eller krogar att vara vaksamma när de blir bjudna på drinkar av kvinnor. Kvinnor använder nämligen en drog kallad “öl” för att kunna slå till mot intet ont anande män. Denna drog kommer i flytande form och finns tillgänglig nästan överallt.

“Öl” används av kvinnor för att enklare övertala h...jälplösa manliga offer att följa med dem hem. Kvinnor behöver bara övertala en man att konsumera ett antal av dessa “öl” och sedan fråga honom om han vill följa med hem för lite oskyldig sex, en enkel teknik som lämnar de flesta män oförmögna att tacka nej.

... Efter ett flertal “öl”, kan män till och med komma att ha sex med oattraktiva kvinnor.

Effekterna av drogen är att män vaknar dagen efter med ett dåligt minne av natten, en hemsk huvudvärk och en svag känsla av att “nått hemskt har inträffat”. Vissa män med extrem otur blir av med hela sitt livs besparingar i en fälla kallad “förhållande”. I extrema fall har kvinnor ertappats med att fånga oskyldiga män under en lägre tid genom en bluff kallad “äktenskap”.

Tydligen är män mycket mer motagliga för denna typ av “bluffar” så fort “öl” serveras.

Skicka vidare denna varning till dina närmaste manliga vänner, har du eller någon man du känner fallit offer för denna hemska drog och de hemska kvinnor som utnyttjar den, var säker på en sak. Det finns manliga support organisationer i varje svensk stad där ni kan diskutera de hemska detaljerna av ditt möte med dessa rovdjurslystna kvinnor på ett öppet sätt med likasinnade män.
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Jeg har hørt ...

Post by Mineline »

Her ble vel ikke valget så vanskelig etterhvert ...
Attachments
305576_271159629642896_1391722699_n.jpg
305576_271159629642896_1391722699_n.jpg (50.26 KiB) Viewed 3145 times
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

Mannen hadde kjøpt kondomer med smak,
og kona var helt vill og skulle smake.
"Mmm gammelost og løk" stønnet hun.
"Slapp av litt" sa gubben, "jeg har ikke satt den på ennå"


Startpistol
En mann gikk til legen og fortalte at han hadde problem med for tidlig sædavgang. Legen foreslo at han skulle prøve å skremme seg selv akkurat i det han skulle til å komme. Mannen tenkte at han måtte ha noe som laget et kraftig smell, så han gikk avgårde og kjøpte seg en startpistol. Den kvelden hadde han og kona sex i 69-stilling. Neste dag kom mannen tilbake til legen, som spurte hvordan det hadde gått... Mannen svarte at det hadde ikke hadde gått så bra, fordi "da jeg fyrte av pistolen, bæsjet kona mi på meg og bet av tuppen av penisen min, og naboen kom ut av klesskapet med henda i været."
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Jeg har hørt ...

Post by Mineline »

Noen de spør uten å tenke .. og da ..


Advokater bør aldri stille en bestemor fra Mississippi et spørsmål, med mindre de er forberedt på svaret...
Følgende utspilte seg i en rettssak i en sørlig småby i USA:
Påtaleadvokaten kalte inn sitt første vitne, en eldre bestemorskikkelse, til vitneboksen. Han henvendte seg til henne og spurte: “Mrs. Jones, kjenner du meg?”.
Hun svarte: “Ja, hvordan det? Jeg kjenner deg mr. Williams. Jeg har kjent deg siden du var en liten gutt, og du har faktisk vært en stor skuffelse for meg. Du lyger, du er utro mot kona di og du manipulerer mennesker og snakker om dem bak ryggen deres. Du tror du er så stor og sterk, men du har ikke hjerne til å innse at du aldri kommer til bli noe mer enn en tankeløs papirsvermer. Ja, jeg kjenner deg.”
Advokaten var målløs. Uten å vite hva annet han kunne gjøre rettet han fingen mot andre siden av rommet og spurte: “Mrs. Jones, kjenner du forsvarsadvokaten?”
Igjen svarte hun: “Ja, hvordan det? Jeg har kjent mr. Bradley siden han var en liten gutt også. Han er lat, intolerant og han har et alkoholproblem. Han kan ikke opprettholde et normalt forhold med noen, og advokatvirksomheten hans er en av de verste man finner i hele staten. Ikke minst har han vært utro mot kona med tre forskjellige damer. En av dem var kona di. Ja, jeg kjenner han.”
Forsvarsadvokaten døde nesten da han fikk høre svaret fra den eldre kvinnen.
Dommeren kalte begge advokatene bort til benken og sa med en veldig lav røst: “Om noen av dere idioter spør henne om hun kjenner meg, sender jeg dere begge rett i den elektriske stolen.”
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

:D
601180_411031005651487_793542472_n.jpg
601180_411031005651487_793542472_n.jpg (30.75 KiB) Viewed 2991 times
Mannen hadde kjøpt kondomer med smak,
og kona var helt vill og skulle smake.
"Mmm gammelost og løk" stønnet hun.
"Slapp av litt" sa gubben, "jeg har ikke satt den på ennå"
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

En sjetteklasselærer, spurte klassen sin, «Hvilken menneskelige kroppsdel blir 10 ganger større enn sin opprinnelige størrelse, når den blir stimulert?» Ingen i klassen svarte, inntil Mari reiste seg opp, ganske sinna, og sier; «Du skal vel ikke spørre 6. klassinger sånne slags spørsmål! Jeg skal sladre til foreldrene mine, og de kommer til å snakke med rektor og da får du sparken!» Så satte hun seg ned igjen.

Læreren, fru Haugen, ignorerte henne og spurte klassen igjen, det samme spørsmålet, «Hvilken del på kroppen blir 10 ganger større enn sin egen størrelse når den blir stimulert?»

Lille Mari fikk hakeslepp, og sa til sine klassekamerater, «HERREGUD! Hun kommer til å få store problemer altså, bare vent!» Læreren fortsatte å ignorere Mari, og henvendte seg til resten av klassen; «Hallo, er det noen, i det hele tatt, som vet dette?»

Endelig reiste Håkon seg opp og så rundt seg, ganske nervøst, han sier: «Den kroppsdelen som blir 10 ganger større enn sin egen størrelse når den blir stimulert, er pupillen i øyet.» Fru Haugen sier: «Veldig bra, Håkon.» Så snudde hun seg til Mari og fortsetter, «Når det gjelder deg, unge dame, har jeg tre ting jeg ønsker si:
1. Du har en 'skitten' fantasi
2. Du har ikke lest på leksene til i dag
3. En dag, kommer du til å bli VELDIG skuffet....!»
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Jeg har hørt ...

Post by Torashe »

Hva er likheten med og hoppe i fallskjerm og å bli sugd av ei på 80 år gammel dame???

Du kjenner suget, men du tør faen ikke kikke ned.
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Jeg har hørt ...

Post by losset »

Eller.....

Hvorfor er mannen sin sæd er hvit og urinen gul?

Så vi skal se om vi kommer - eller går!
Post Reply

Return to “Skytebanen”