Jeg har hørt ...

Generell diskusjon
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Jeg har hørt ...

Post by Mineline »

Å ha baller betyr å kunne gjøre det som andre sier " ikke faan " til ... denne karen har baller , og her skal det bli vei ......
Attachments
385113_479510815405175_879346468_n.jpg
385113_479510815405175_879346468_n.jpg (57.27 KiB) Viewed 2102 times
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
jornkris
Posts: 1962
Joined: 14 Aug 2008 19:54

Re: Jeg har hørt ...

Post by jornkris »

En mann døde og kom til himmelen. Da han stod ved himmelporten, så han en svær vegg med klokker bak seg. Han spurte St. Peter: "Hva er det med alle disse klokkene?" "Det er løgn-klokker, alle på jorden har en. Hver gang du lyver, vil viserne bevege seg." svarte St. Peter. "Åå?" sa mannen forundret. "Hvem sin klokke er
det?" spurte han. "Det der er Moder Teresa sin" svarte St. Peter. "Viserne har ikke beveget seg, som forteller oss at hun aldri i sitt liv har løyet" fortsatte han. "Wow, det er utrolig!" sa mannen. "Og hvilken er det sin, da?" St. Peter svarte kjapt: "Det der er Abraham Lincoln sin klokke. Viserne har beveget seg kun 2 ganger, som forteller oss at han har løyet 2 ganger i hele sitt liv!". Mannen ser seg undrende rundt, og spør: "Men hvor er Jens Stoltenberg sin klokke?". "Ah, den står på mitt kontor, jeg bruker den som takvifte."
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

:D
422670_443667082342658_323392957_n.jpg
422670_443667082342658_323392957_n.jpg (9.54 KiB) Viewed 2022 times
KrsMynthandel
Posts: 426
Joined: 02 Dec 2009 19:12

Re: Jeg har hørt ...

Post by KrsMynthandel »

Takvifte, ja den var god :lol: :lol: :lol: :lol: Jeg ser virkelig frem til valget, da Ap og Sv pakker snippesken og forsvinner ut av korridorene med halen mellom beina og flau smak om munnen. Tror neppe det noen gang har vært en mer rørete regjering....
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2776
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Jeg har hørt ...

Post by AMO Berg »

To nordmenn og en innvandrer hadde dødd og skulle intervjues av St. Peter for å se om de kvalifiserte til å slippe inn i paradiset. Først går den ene nordmannen inn og St. Peter spør om han har noen formue. "Om jeg har noen formue?" "ja, vi kan ikke slippe inn fattiglus her! Man må kunne betale for seg!" sier St. Peter. "Jo, jeg har en nedbetalt villa og over èn million på bok!" svarer nordmannen. "Det var bra! Velkommen inn!" sier St. Peter. Så er det det andre nordmannen sin tur og han kan fortelle St. Peter at han eier en flott leilighet og en myntsamling verd flere millioner. "Kjempebra! Velkommen inn du også!" sier St. Peter. Så er det innvandreren sin tur. "Har du noen formue da?" Spør St. Peter. "Naj, jai har ingen penger og jai eier ingen ting null og niks!" svarer innvandreren. "Da kan du desverre ikke slippe in her!" svarer St. Peter, hvor innvandreren så utbryter: "Hva? Har ikke sosialkontoret ringt??"
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

:D
Attachments
BFA3DE5976DE1B84A34AE6D56606D.jpg
BFA3DE5976DE1B84A34AE6D56606D.jpg (46.33 KiB) Viewed 1911 times
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Jeg har hørt ...

Post by Mineline »

En venninne skriver ...
Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbestilling, og at jeg kunne komme inn tidligere, – faktisk samme morgen kl 09:30. Jeg hadde akkurat fått alle i vei til skole og jobb og klokka var allerede blitt kvart på 9. Det ville ta minst 35 minutter å kjøre til legen, så jeg hadde litt hastverk.


Som de fleste kvinner ville jeg bruke noen minutter ekstra på underlivshygiene før et besøk hos gynekologen, men denne gangen var det ganske enkelt ikke tid for en grundig rengjøring. Jeg tok derfor bare en vaskeklut som tilfeldigvis lå ved servanten på badet og vasket meg litt raskt ‘der nede’, slik at jeg iallfall så presentabel ut. Da jeg var ferdig, kastet jeg vaskekluten i skittentøykurven, slengte på meg klærne, hoppet inn i bilen og kjørte i ilfart til undersøkelsen.

Jeg måtte bare vente et par minutter før det var min tur til å gå inn til legen. Da jeg, som alle kvinner, hadde vært gjennom denne prosedyren flere ganger i livet, hoppet jeg vant opp på undersøkelsesbenken, tittet opp i taket og innbilte meg at jeg befant meg i Paris eller et annet sted laaaangt borte.

Legen kom inn, og jeg må jo si at jeg ble litt forbauset da han sa:

“Oi da, i dag har vi virkelig anstrengt oss!”. Jeg svarte ikke og sukket av lettelse da undersøkelsen var over for denne gangen.

Resten av dagen gikk som vanlig med vasking, innkjøp og matlaging.

Da skolen var slutt og min 6-årige datter lekte for seg selv, ropte hun fra badet:

“Mamma, hvor er vaskekluten min?”

Jeg sa til henne at hun kunne ta seg en ny fordi den gamle skulle vaskes. Hun svarte: “Nei mamma, – jeg må ha akkurat den som lå på servanten. Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den!
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
rega65
Posts: 987
Joined: 01 Dec 2009 14:13
Location: stavanger

Re: Jeg har hørt ...

Post by rega65 »

:lol: :lol: :lol:
Medlem av Norsk Numismatisk Forening og Stavanger&Rogaland Myntklubb.
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

En mann som har rømt fra fengsel bryter seg inn i et hus for å se etter penger og nye klær. Inne i huset finner han et ungt par i senga. Han beordrer mannen ut av senga og binder ham til en stol. Mens han binder kona til senga legger rømlingen seg oppå henne, kysser nakken hennes og reiser seg og går til badet. Mens han er der visker ektemannen til kona si «Hør her... denne mannen er en rømling. Han har sikkert tilbrakt mange år i fengsel og har ikke sett en kvinne på mange år. Jeg så hvordan han kysset deg på nakken. Ikke motstå hvis han vil ha sex,ikke klag... gjør alt han spør deg om. Han er tydeligvis veldig farlig. Hvis han blir sint kan han kanskje drepe oss begge to. Vær sterk kjære. Jeg elsker deg.»
Kona svarer «Han kysset ikke nakken min. Han visket inn i øret mitt. Han sa at han var homofil, synes at du er søt og spurteom vi hadde noe vaselin. Jeg fortalte han at det er på badet. Jeg elsker deg også»
rega65
Posts: 987
Joined: 01 Dec 2009 14:13
Location: stavanger

Re: Jeg har hørt ...

Post by rega65 »

:lol: :lol:
Medlem av Norsk Numismatisk Forening og Stavanger&Rogaland Myntklubb.
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Jeg har hørt ...

Post by Mineline »

Overhørt i dusjen etter treningen en dag :
Nå vet jeg hvorfor jeg har lagt på meg! Når jeg dusjer renner shampoen min nedover kroppen min, og på flasken står det: "for ekstra volum og fylde!" så nå bytter jeg til zalo. Der står det: "Fjerner fett som ellers er vanskelig å fjerne"... ;-)
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

:D
Attachments
relations.jpg
relations.jpg (30.84 KiB) Viewed 1712 times
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Jeg har hørt ...

Post by Mineline »

På fisketur ?

En mann ringte hjem til sin kone og sa:
- "Kjære, jeg har blitt spurt av sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur. Vi blir borte en uke, og dette er en god anledning for meg til å be om forfremmelsen som jeg har lyst på."

"Så kan du være så snill å pakke nok klær for en uke framover og ta fram fiskeutstyret mitt ?"
"Vi drar rett fra kontoret og jeg henter sakene mine.
Pakk og ned den nye blå silkepyjamasen min ?"
Kona tenkte at dette var litt merkelig, men gjorde som mannen ba om.
På slutten av uken kom han hjem, trett, men ellers i fin form.
Kona spurte hvordan det hadde gått ? Han sa:
"Jo, det ble mange laks, noe ørret og sånn, men hvorfor pakket du ikke min nye blå silkepyjamas slik jeg ba deg om ?"

Kona svarte: ”Det gjorde jeg. Den ligger i fiskevesken din……!
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
maxlimit
Posts: 435
Joined: 07 Nov 2008 21:07
Location: Kristiansand
Contact:

Re: Jeg har hørt ...

Post by maxlimit »

:)
:)
pepsi-resizecrop--.gif (41.17 KiB) Viewed 1588 times
Litt humor en regn og snøtung Søndag
Attachments
:)
:)
umbrella-resizecrop--.jpg (53.73 KiB) Viewed 1588 times
User avatar
Trond i California
Posts: 779
Joined: 19 May 2009 05:17
Location: San Francisco, California

Re: Jeg har hørt ...

Post by Trond i California »

Maa kanskje vaere Bergenser for aa like denne?
Attachments
Kyllinger.png
Kyllinger.png (63.45 KiB) Viewed 1575 times
Post Reply

Return to “Skytebanen”