Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Generell diskusjon
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Post by Mineline »

mynt01 wrote:Er det slutt med redigering/fjerning av innlegg uten at det vises i etterkant? Det er jo håpløst når dette skjer.

Jeg har ikke fått noen forståelse for at det skal modereres anneledes enn tidligere praksis . Min oppfattelse er at alle som var uenige eller hadde kunnskap som
kunne sette andre i skyggen , skulle fjernes . På den måten ville det på sikt ikke være nødvendig å moderere noe som helst ... :D
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Post by Myge »

Ja, det er slutt med redigering/fjerning av innlegg i etterkant. Mineline, nå må du snart gi deg :lol: Hvem har blitt moderert/fjernet i det siste? Våre siste innlegg her inne er av aktive brukere som ZZzzz og Sømod f.eks., har ikke moderert dem så masse i det siste.

To moderatorer har de siste månedene sluttet, Kvist og Westerhus, så de av oss som er igjen nå skal forsøke å lage det hyggelig her inne som moderatorer.
User avatar
ZZzzz
Militant Numismatiker
Posts: 2832
Joined: 29 Aug 2008 08:51

Re: Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Post by ZZzzz »

Myge wrote:har ikke moderert dem så masse i det siste.
Har vi blitt litt moderert uten å vite om det?
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Post by Myge »

Kanskje, la meg sjekke... nei. :) Det har ikke vært behov for noe slikt. Den siste måneden tror jeg to reklametråder er flyttet, og det er så vidt jeg kan se i farten det som har vært det mest dramatiske som har skjedd her inne i det siste.
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Post by Mineline »

Myge wrote:Ja, det er slutt med redigering/fjerning av innlegg i etterkant. Mineline, nå må du snart gi deg :lol: Hvem har blitt moderert/fjernet i det siste? Våre siste innlegg her inne er av aktive brukere som ZZzzz og Sømod f.eks., har ikke moderert dem så masse i det siste.

To moderatorer har de siste månedene sluttet, Kvist og Westerhus, så de av oss som er igjen nå skal forsøke å lage det hyggelig her inne som moderatorer.

Ojjj ... Kvist sluttet også ... er han også vekk fra Samlerforum for godt ? Vel .. dette var en ny linje .. da kan det vel være mulig å redde stompene på sikt . Da vil jeg revurdere min holdning til Samlerforum og logge meg inn litt oftere og se hvordan dette blir . Nå ble det nesten sånn at jeg tenkte den tanken at det var oss brukere som vant kampen , men vi får se etterhvert :D
Takk for svarene Myge :D
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Post by Myge »

I en krig er det aldri vinnere.

Har ein venninne som av og til poster noen artige visdomsord. Denne likte jeg:

A wise man once sat in the audience & cracked a joke.
All laughed like crazy. After a moment he cracked the same joke again and a little less people laughed this time.
He cracked the same joke again & again, when there was no laughter in the crowd,
he smiled and said,
“When u can’t laugh on the same joke again & again, then why do u keep crying over the same thing over and over again”

‘Learn to move on’…
Cheers & Have A Nice Day!!!!
User avatar
Stig Westerhus
Veteran
Posts: 1274
Joined: 24 Aug 2008 11:34
Location: Trondheim

Re: Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Post by Stig Westerhus »

Hei Mineline
Jeg er for tiden på ferie i Tyrkia, med den følge at jeg har begrenset tilgang til nett og hva det medfører. Jeg kan lese mailer, men ikke svare på det blant annet. Og det hjelper selvfølgelig ikke at nettet er ekstremt ustabilt..
Dette er mitt første besøk inne på Samlerforum på et par uker da tiden har vært tilbrakt på stranden med kone og barn, men jeg lover å være litt mer aktiv fra neste uke når jeg igjen er hjemme igjen.
Håper å se deg her mer i fremtiden også.
Stig Westerhus
Hovedområder; Norge, Både årgangsmynter, varianter, forfalskninger og kopier.
Andre områder; Danmark, Sverige, Island, Grønland og Tranquebar.
Nye samleområder; US Silver eagle og US Philippines

Formann i Trøndelag Numismatisk Forening
Følg Trøndelag Numismatisk Forening på Facebook
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Naa er forumet for labert, paa tide med et lite loeft?

Post by Mineline »

Stig Westerhus wrote:Hei Mineline
Jeg er for tiden på ferie i Tyrkia, med den følge at jeg har begrenset tilgang til nett og hva det medfører. Jeg kan lese mailer, men ikke svare på det blant annet. Og det hjelper selvfølgelig ikke at nettet er ekstremt ustabilt..
Dette er mitt første besøk inne på Samlerforum på et par uker da tiden har vært tilbrakt på stranden med kone og barn, men jeg lover å være litt mer aktiv fra neste uke når jeg igjen er hjemme igjen.
Håper å se deg her mer i fremtiden også.

Takk for det , kos dere :D
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
Post Reply

Return to “Skytebanen”