Her skal jeg love det gjelder holde fast

Generell diskusjon
Post Reply
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Her skal jeg love det gjelder holde fast

Post by Torashe »

Rudskogen her kommer jeg :lol:
En aldri så liten sak som er bremset til over 1000hk på HJULA for de som vet hva det betyr.
Ventes på en litt større turbo fra Australia,da vil den kunne bremses på over 1200hk på hjula.
Veldig anonym og se til sånn sett,kull sorte vindu så det ikke kan ses inn,men når den sviver så kan en høre det er ikke vanlige greier nei. Og nei dette er ikke noe som bare blir stående og spinne,dette henger skikkelig fast,AMG63 er rask bil,men sett deg over i denne her etterpå så virker det som en vanlig bil,jeg er sjokkert. Finnes ikke en skrue under i motor,girkasse,o.l,alt er sveiset fast,Motor flyttet lengre inn,kortere drivverk for mer hest og blabla.
Dette er en v6 motor og liker du motor lyd fra v8,v10,v12(noe jeg selv og gjør) så har du enda ikke hørt en nesten topp tunet v6,har jo etter de nye regler sveiset og trikset litt med eksosen,den lå bra over 100db,men nå ver den 99,8db og godkjent.
Tja kan vel og nevne at bilen veier såvidt over 1000kg.
Så bilen dukker opp på Rudskogen i sommer.
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Her skal jeg love det gjelder holde fast

Post by losset »

Bilde av doningen? Er vel ikke selveste El Temo Gigante dette her vel?
User avatar
Alex R
Posts: 2093
Joined: 09 Sep 2008 21:34
Location: Askim

Re: Her skal jeg love det gjelder holde fast

Post by Alex R »

Med andre ord; Motoren er ikke fra samme bil. For såvidt meg bekjent er vel 63 motorene v-8?

Hvordan har du penger til dette, og hvordan i svarteste natta har du fått skilt på dette uværet?
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Her skal jeg love det gjelder holde fast

Post by Espen »

Alex R wrote: Hvordan har du penger til dette, og hvordan i svarteste natta har du fått skilt på dette uværet?
Han "fixer" folk for mafiaen.
Post Reply

Return to “Skytebanen”