Helt på sidelinjen.

Generell diskusjon
Post Reply
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Helt på sidelinjen.

Post by Myge »

Men denne annonsen synes jeg er på kanten:

http://www.qxl.no/pris/data-hardware/pd ... 618819086/

Ingen garanti, 3 dagers betalingsfrist, står ingenting om han har varen i hende, eller om denne kommer fra utlandet slik at man må fortolle selv, og porto på nær 350,- Hehe, slike selgere er artige.

Eirik
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: Helt på sidelinjen.

Post by madsemann »

Dette er første gang jeg ser en selger med så mange salg (1633) med under 95 % positive karakterer. Denne hadde jeg styrt unna!
vivavegas
Posts: 1590
Joined: 01 Oct 2008 20:45
Location: Krokstadelva (Mjøndalen)
Contact:

Re: Helt på sidelinjen.

Post by vivavegas »

Synes det var litt synd at QXL ble kastet ut her fra forumet. Nå har jo jeg ikke full innsikt i prosessen og at de evnt. lovde å sponse forumet her, men jeg ville nok gitt de litt mer tid før jeg evnt. "kastet de ut" pga. at de ikke holdt løftene sine.

Så kunne vi kanskje fått en bedre dialog ifht. de andre problemene QXL har. Det er jo nettopp denne selgeren og ihvertfall 100 andre og kanskje enda flere som i stor grad bidrar til at QXL har det dårlige ryktet som det har blandt veldig mange kjøpere. For ikke å snakke om de virkelige store værstingene som f.eks. QLT.no (ikke lenger aktiv).

QXL skyter seg selv i foten og det burde de ha oppdaget for ihvertfall 5 år siden, men nå virker det som om det kanskje er for seint og at de stort sett gir blaffen.
Knugen
Posts: 1167
Joined: 09 Aug 2009 19:58
Location: Oljehovedstaden i Europa

Re: Helt på sidelinjen.

Post by Knugen »

vivavegas wrote:Synes det var litt synd at QXL ble kastet ut her fra forumet. Nå har jo jeg ikke full innsikt i prosessen og at de evnt. lovde å sponse forumet her, men jeg ville nok gitt de litt mer tid før jeg evnt. "kastet de ut" pga. at de ikke holdt løftene sine.

Så kunne vi kanskje fått en bedre dialog ifht. de andre problemene QXL har. Det er jo nettopp denne selgeren og ihvertfall 100 andre og kanskje enda flere som i stor grad bidrar til at QXL har det dårlige ryktet som det har blandt veldig mange kjøpere. For ikke å snakke om de virkelige store værstingene som f.eks. QLT.no (ikke lenger aktiv).

QXL skyter seg selv i foten og det burde de ha oppdaget for ihvertfall 5 år siden, men nå virker det som om det kanskje er for seint og at de stort sett gir blaffen.
Qxl kroken på døren innen 2011 hvis det fortsetter i samme gange som nå....
User avatar
Femmern
Posts: 584
Joined: 09 Mar 2009 13:26
Location: Utkanten.

Re: Helt på sidelinjen.

Post by Femmern »

Kan dette være at disse bare bestilles via ham fra alibaba.com? Er en svenske som selger tunere, han er bare mellommann og pakken kommer rett fra kina uten å være innom ham.
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Helt på sidelinjen.

Post by storbrum »

qxl er ikke kastet ut herfra, det var kun en tråd som var låst :-)

qxl har vi fortsatt dialog med.. god dialog..
Post Reply

Return to “Skytebanen”