Hva hadde dere gjort?

Generell diskusjon
Post Reply
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Hva hadde dere gjort?

Post by Torashe »

Jeg kjører fint inn i rundkjøring,med blinklys på til og med,skal rundt og til venstre. Når jeg er halveis inne i rundkjøringen,kommer det en gruppe på sykkel som tror de er med i fuc---gs tour de france,peiser på inn i rundkjøringen fra min høyre side. Og de må stoppe,så klart spør du meg,da hisser de seg opp og begynner skrike takk skal du ha??? Faen meg fint det tenke eg,og skal kjøre videre. Men da har jo et par av de der snø ku_ene hoppet av sykkelen sin og gnåler i vei. Så sender han ene et spark i bilen med de her sykkel skoa med den der stål feste greia under.
Hva hadde dere gjort?????
Jeg er snill og grei igrunn så dagen er lang,men mildt sagt så røk sikkringen.
User avatar
svessien
Numismatograf
Posts: 2426
Joined: 22 Oct 2008 16:36
Location: Stavanger
Contact:

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by svessien »

Eg hadde vel blitt FORBANNA, som deg.

Og det hadde du grunn te.
There's always a bigger fool

The Perma Bear of Numismatics
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by Arve »

Trafikken er full av idioter som tror at trafikkreglene ikke gjelder for dem og det er spesielt mange av dem i Norge. Av og til på sykkkel og av og til i bil. Jeg skjønner godt at du ble forbanna, hvorfor gikk du ikke ut og bretta sammen sykkelen? Jeg ville tro at du ville greie det. :wink:
Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
Aristokraten
Posts: 114
Joined: 30 Dec 2009 00:20

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by Aristokraten »

Jeg hadde tatt sykkelskoa og slått løs på dekka :lol:
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by losset »

Hadde gort akkurat det samme som deg Torashe, regner med at du fikk sagt i fra.......... :?:
Eller sitter du med en anmeldelse i fanget :?: :lol: :lol:

Sykkelister er uansett en " Rød klut" for meg, ikke nok med at de ikke følger med i trafikken - Men de skal absolutt sykle ved siden av hverandre og snakke og gir du et tut, får du fingeren tilbake.....*grmpf*

Du har absolutt min velsignelse der Torashe.........
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by ramazotti »

Jeg forsøker stort sett å ta hensyn til syklistene,men når de for mosjonens skyld på liv og
død skall sykle på hovedveien ,med en perfekt asfaltert sykkelvei ved side av,gidder jeg ikke legge meg ut
om jeg skall kjøre forbi. De bruker gjerne en offroadsykkel.

Jeg håper egentlig at de blåser av veien ,slik at de skjønner at sykkelveien er til for dem. Om det er aktive
syklister som er ute å trener på racersykkel ,bryr jeg meg ikke,men lar de få holde på med sitt.
MarkusLømo
Veteran
Posts: 2003
Joined: 06 Nov 2008 21:42
Location: Fredrikstad

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by MarkusLømo »

Hm. Ikke mye pent gjort av syklistene, men jeg stoler på at ingen trekker alle over en kam. Jeg er iblant ute og sykler og håper på fredelige hensikter fra de bilene som kommer forbi. Kan nevne at jeg så langt som overhodet mulig holder meg unna veien (som jeg f.ø. har akkurat samme rettigheter til å bruke som bilene har, så lenge det ikke er en motorvei, i motsetning til fortau hvor jeg må vike for fotgjengere) og aldri har prøvd meg på en rundkjøring på sykkel.
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by storbrum »

Jeg hadde klikka totalt, gått ut av bilen og sett en skikkelig hard fot inn i framhjulet, di gir lett etter, har prøvd dette før.... :lol:

Om noen sparket i bilsiden din, har di brutt trafikk reglene, da har du full rett å forsvare deg....
Christian H
Posts: 186
Joined: 10 Oct 2008 00:07
Location: Sunndal

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by Christian H »

Samlerområde: Skillinger fra 1700
User avatar
Bippe
Posts: 57
Joined: 30 Oct 2007 11:33
Location: Horten

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by Bippe »

Tatt bilda av dusten. Anmelt han til politiet. Og så funnet det dyreste verkstedet og sent ham regningen.
SEX DODGE & ROCK'N'ROLL
User avatar
vemod
Veteran
Posts: 1992
Joined: 14 Oct 2008 13:14
Location: Kongsvinger

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by vemod »

Mon tro om ikke den "stålfestegreia" under sykkelskoene passer akkurat som tannregulering?
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Hva hadde dere gjort?

Post by Torashe »

Ja se der ikke bare jeg som var helt på jorde da. Hadde jeg kommet på det Vemod at den hadde passet som tannregulering,ja da skal jeg love deg jeg hadde prøvd "lage" det på de. Ja bilde blir det nok tatt av to av de,men ikke av meg. Uff nei det var bare en kjip dag det der.
Skal ikke si for mye da,men er blitt meg fortalt at det gikk to neser og en karbon ramme.
Jeg ble så sykt irritert på den greia her, og har hatt puls på langt over 100 i et døgn nå,jeg er ikke den som klare legge ting fort bak meg.Så nå bærer turen til legevakta for og bli proppet med stesolid.
Er det uegnet ting ha på siden så sletter dere ivei.
Post Reply

Return to “Skytebanen”