Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Generell diskusjon
Post Reply
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by storbrum »

Nå vet jeg hvorfor mange kinesere velger yrke som fakecoin selgere, se bilde, om alternativer var å bygge stillaser, trur jeg jaggu jeg ville valgt å selge fake coins :lol:
320x.jpg
320x.jpg (23.74 KiB) Viewed 1250 times
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by brafin »

Skjønner godt at du sluttet med å bygge stillasjer.. :lol:
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by storbrum »

Jeg ramle 5 og halv meter ned fra en byggplass jeg, da var jeg bare 17 år, det tok litt tid før jeg klarte prate igjen
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by brafin »

Hmm, beklager, leit å høre, men hvorfor starter du en slik tråd ? Måtte jo bare komme tilbake med en kommentar etter din innledning, som desverre blir feil etter ditt andre innlegg.
Tror jeg avstår heretter, ellers må jeg begynne å telle til minst 20 !!

Da må jeg også stille spm. som kom i går kveld. Hvorfor? ? Hvem, Hva ? Hvor?

Hva er man ute etter ? Hvem kan vite om hverandres eventuelle arbeidsuhell /ol. ?
Jeg føler man kan bli stum/lei seg/satt ut etter en prøvelse på et " morsomt" innlegg/kommentar, som viser seg å føre til noe helt annet som her. Beklager !
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by storbrum »

Null problem, tråden var ikke laget med tanke på hverken det ene eller det andre, uansett, ikke din feil at jeg ramla ned, det klarte jeg fint selv :D
Å ikke minst er det 22 år siden, ingen varrige plager, frisk som en fisk :D

Jo forresten , tråden var ment på å gjøre litt narr av disse hersens kineserne... :D

Husk det brafin, det er bedre at vi er of topic her en å rasere alle saklige tråder på forum...

Lurer på om jeg skal flytte inn her for godt!

Skytebanen er en flott plass for meg, da jeg har noen 100 gull i skyting :-)
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by kråketoppen »

Ring Arbeidstilsynet mht. stillaset :lol: .
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by brafin »

Godt å høre at alt er vel. Da kan vi gå inn i det nye året med hevet hode, og kanskje med noen få nye forsetter, og med forhåpning om at arbeidstilsynet ikke trenger tilkalles. :)
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by kråketoppen »

Om jeg får til noe forhåpninger i 2010 , må det bli å få fjerna ALLE kopimynter under de helt vanlige netauksjonene. Har tatt en titt innom eBay og det er nesten til å grine av. Det er flere kopimynter enn mynter. :oops:
Selv har jeg nogle kopimynter og dem forsvarer jeg .
Et riktig godt nytt samlerår til dere gutta og damene.
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by storbrum »

Jeg er helt enig Kråketopp, når jeg går inn på ebay under Norge, så ligger disse replica replica driten, og inni mellom der finnes det en og annen mynt, kanskje en stakkar som prøver å selge en ekte nosrk krone eller 50 øring.

ser at replica møkka ligger på 0.99 $ nå, kanskje han for alvor sliter med salget sitt :D

Nei, jeg har helt bevisst holdt meg mest mulig unna ebay pga dette, og bare det at ebay ikke fjærner dette fra vår kategori er for meg et under.

Jeg har sendt masse mailer om at om di ikke fjærner dette kan di stenge min konto... ingenting skjer!
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by kråketoppen »

Er smidt ud af eBay pga. krangel (jeg kan være en lemmen iblant), men pængene på
$ 107.00 som står på min + konto der, vil dem ikke sende i retur før jeg blir medlem igjen.
Mht. kopimynter så gir jeg blaffen , men det er dustete at noen tror at det er fortjeneste på dem. Nå går de for $ 2.00 stk. og der burde de bli liggende. Kjøper nok ett par stk. for morroskyld. Men jeg er ikke mere kresen at jeg samler div. nypreg/kopier. :D
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by storbrum »

Hmm, så du samler på disse asso? :D
Da støtter du opp om kjøp å salg da?
Men du skal ha kreditt for å være åpen om det, for det tror jeg nemelig ikke alle tør her inne. :D

Min påstand er at mange samler kinafake, men tør ikke stå frem med dette, di er redd for reaksjoner her inne.
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by kråketoppen »

Kjære lille Storbrum.
Jeg er en gammal god myntsamler og samler på alt mulig rart innen vår verden.
Må le :D Om jeg tar en speciedaler fra 1848 , som er mitt år eller tigern's år som det er immorra, hva skjer,? Å komme med en fullpakka kopimyntsamling for å vise for sine myntvenner eller en samlerklubb med ett svulmete hjerte, ja han skulle jeg gjerne møtt.
Som nevnt har jeg og samler " kopimynter/medaljer" Og kjøper org. RayBan pga. myntglansen.
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by storbrum »

Jo, jeg har ikke vondt for å forstå å til dels godta dette. Men når det stormer som værst her inne, da holder alle som har kopier seg ganske annonyme her inne. dvs di ønsker ikke delta i rampelyset.
Jeg har lært himla mye her inne dette året, og er glad for at jeg kom inn hit, selv om jeg ofte skulle ønske at jeg kom inn hit på en litt annen måte,ikke pga kinafake, litt bedre start kan du si! :D
Jeg tar en spade for å være en spade....rett fram... :D
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by kråketoppen »

Hadde jeg hatt en ufo så skulle jeg stått på trappa di og bedt om en lille akevitt :lol:
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Nå vet jeg hvorfor kinesere velger yrke som fakecoinselgere

Post by storbrum »

Hehe, det skulle du fått.. :D
Post Reply

Return to “Skytebanen”