Altibox kutter BBC Lifestyle

Generell diskusjon
Post Reply
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2777
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by AMO Berg »

BBC Lifestyle, min desiderte favorittkanal med gode programmer som Antiques Roadshow og Bargain Hunt utgår fra 1 mai hos Altibox. Jeg mistenker at jeg ikke er eneste bruker på Samlerforum med en svakhet for denne kanalen, derfor lufter jeg mine følelser her. Nå er det på tide at vi rike hvite menn tar tilbake kontrollen en gang for alle! Bruk deres forbrukermakt! :x
Takk for svar,

Da sier jeg herved opp mitt abonnement på basispakken med virkning fra 1-5-2013, og returnerer til fellesavtalen vi har i sameiet Ole Vigs Park. Jeg ønsker i utgangspunktet å beholde Viasat Golf, men da jeg av prinsipp ikke akter å betale for en kanalpakke jeg ikke ønsker bare for å få tilgang til en annen pakke, sier jeg også opp Viasat Golf med virkning fra 1-5-2013.

Nå må dere sørge for å gi de ansvarlige i Altibox klar beskjed om at denne stadige sjongleringen med kanaler inn og ut av kanalpakkene bare fører til at dere mister tillit og respekt hos deres kunder. Når man betaler for en kanalpakke må man kunne forvente en viss grad av forutsigbarhet, og ikke behøve å grue seg til neste gang man finner et nytt brev i postkassen med fikse idèer til kanalendringer.

Med vennlig hilsen
hertervig
Posts: 1394
Joined: 03 Sep 2009 22:00

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by hertervig »

Jeg ser at GET har noe som heter Familie HD til kr. 149,- pr måned, og at BBC lifestyle ser ut til å være med i denne pakken.
User avatar
G.Ravn
Posts: 253
Joined: 06 Sep 2010 16:35
Location: Askøy

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by G.Ravn »

Må innrømme at jeg elsker antique roadshow og bargain hunt!!!! naboene tror nok jeg ser på ymse erotiske filmer når jeg trekker for gardinene men de skulle bare visst :mrgreen:
Samler: Kina(inkludert Taiwan,Tibet,Macau og Hong Kong)
For gøy: Fransk Indo-China og landene etter splitten..
User avatar
kråkerøy
Posts: 741
Joined: 12 Nov 2008 20:25

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by kråkerøy »

Har brukt noen timer på de programmene ja.......
Parabolkunde hos canal digital. Her er programmene stabile, i hvertfall så langt.

History kanalen og max med "storage wars" og "american pickers" kan også anbefalles. :D
User avatar
vemod
Veteran
Posts: 1992
Joined: 14 Oct 2008 13:14
Location: Kongsvinger

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by vemod »

G.Ravn wrote:Må innrømme at jeg elsker antique roadshow og bargain hunt!!!! naboene tror nok jeg ser på ymse erotiske filmer når jeg trekker for gardinene men de skulle bare visst :mrgreen:
Jammen det ER jo erotikk.

Mud Men på History Channel anbefales også varmt.
User avatar
Espen2308
Posts: 109
Joined: 28 Jun 2012 12:44
Location: Oslo

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by Espen2308 »

Liker Pantelånerne i Las Vegas jeg, på max. Jeg er vel på 6 sesong nå. Kommer inn noen fine mynter der i blant.
- Espen
User avatar
G.Ravn
Posts: 253
Joined: 06 Sep 2010 16:35
Location: Askøy

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by G.Ravn »

jepp,f.eks når gamlingen ikke hadde fått med seg Morgandollaren var CC og lagt den ut til 50$.... :mrgreen:
Samler: Kina(inkludert Taiwan,Tibet,Macau og Hong Kong)
For gøy: Fransk Indo-China og landene etter splitten..
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2777
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by AMO Berg »

Altibox synes å fri til klientellet som foretrekker Pantelånerne i Detroit.
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2777
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by AMO Berg »

I natt ble BBC Lifestyle fjernet og nå er det blodbad på Altibox sin Facebookside. :)

https://www.facebook.com/Altibox?filter=2
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by ramazotti »

Litt rart at dere som ser slike programmer aldri gidder å svare når noen spør om hjelp ?
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: Altibox kutter BBC Lifestyle

Post by Arve »

ramazotti wrote:Litt rart at dere som ser slike programmer aldri gidder å svare når noen spør om hjelp ?
Nå kvalifiserer vel ikke det å se på disse programmene til stort mer enn å kunne si noe om hvilken kanal de går på. :wink:
Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
Post Reply

Return to “Skytebanen”