Fredagsvits!

Generell diskusjon
Post Reply
User avatar
losset
Veteran
Posts: 1234
Joined: 02 Nov 2008 10:36
Location: Skedsmokorset

Fredagsvits!

Post by losset »

En vits på fredagskvelden!

En jeger satt på en bar og skrøt.-Jeg kan gjennkjenne alle dyreskinn , og alle skuddhull!
De andre gjestene skulle sette ham på prøve, han fikk bånd foran øynene, og et skinn i hånden.
Jegeren vedda en hel omgang og sa så: Løveskinn skutt med kaliber 30.
Jegeren vant en masse øl, og da han hadde drukket dem rava han dritings hjem.
Han våkna dagen etter med hodepine og blått øye og spurte sin kone hva som skjedde, jo sa kona du kom dritings hjem stakk hånden din i trusa mi og sa, Grevling drept med øks!

God helg!

:lol:
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Fredagsvits!

Post by Mineline »

:lol: :lol: :lol:
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Fredagsvits!

Post by Myge »

Jeg, som moderator, synes den var veldig grov. Kom gjerne med flere slike.
User avatar
G.Ravn
Posts: 253
Joined: 06 Sep 2010 16:35
Location: Askøy

Re: Fredagsvits!

Post by G.Ravn »

jepp,noen av oss blir støtt!!! mooooore please!!!
Samler: Kina(inkludert Taiwan,Tibet,Macau og Hong Kong)
For gøy: Fransk Indo-China og landene etter splitten..
Aristokraten
Posts: 114
Joined: 30 Dec 2009 00:20

Re: Fredagsvits!

Post by Aristokraten »

Far til sønn: - Om en måned kommer storken med en liten bror eller søster til deg. Sønnen: - Faen! Hele byen er full av fitte, men du knuller fugler?!
Aristokraten
Posts: 114
Joined: 30 Dec 2009 00:20

Re: Fredagsvits!

Post by Aristokraten »

To unger diskuterte hvem av mødrene som var størst i munnen. Min er så stor, sier Per, at hun tar en appelsin i munnen. Det er vel ingen ting sier Ole - i natt hørte jeg mamma si til pappa: Slukk av lampen så skal jeg ta den i munnen din! Og du skal se hvor stor den lampen er!
User avatar
Mineline
Posts: 1055
Joined: 08 Sep 2009 20:10
Location: Bergen

Re: Fredagsvits!

Post by Mineline »

Aristokraten wrote:To unger diskuterte hvem av mødrene som var størst i munnen. Min er så stor, sier Per, at hun tar en appelsin i munnen. Det er vel ingen ting sier Ole - i natt hørte jeg mamma si til pappa: Slukk av lampen så skal jeg ta den i munnen din! Og du skal se hvor stor den lampen er!
:D
Hovedsamleområde :
Norden før 1920
Gullmynter hele verden
User avatar
leif009
Posts: 192
Joined: 04 Aug 2009 20:15
Location: Hønefoss

Re: Fredagsvits!

Post by leif009 »

SALGSERFARING
En ung gutt fra en by i Nord Norge flyttet til Oslo og gikk til ett stort kjøpesenter for å søke jobb.
Sjefen for kjøpesenter spurte: "Har du noe selgererfaring?"
Gutten svaret: "Nåååå, jooo, har nok jobbet som selger hjemme i bygda."
Ettersom sjefen syntes gutten virket trivelig og frampå, bestemte han seg for å ansette han. "Du kan begynne i morgen tidlig" sa han til gutten.
"Jeg kommer ned etter vi har stengt i morgen kveld og ser hvordan du har hatt det på din første dag på jobb."
Gutten hadde en tung dag, men til slutt var den ferdig.
Etter stengetid kom så sjefen ned som han hadde lovet dagen før.
"Hvor mange salg gjorde du i dag?" Spurte sjefen.
Gutten svarte: "En."
Då ble sjefen litt forundret og sa "Bare en!? Våre selgere bruker normalt å gjøre mellom 20 og 30 salg på en dag. Hvor mye penger var det snakk om?" Gutten svarte: "1 911 138 kr.
"Sjefen ble svært overrasket og sa: "1 911 138 kr!!!
Hva solgte du til han?"
Gutten svarte: "Først solgte jeg en liten fiskekrok. Så solgte jeg en mellomstor fiskekrok. Deretter solgte jeg en stor fiskekrok. Siden ble det fiskesnøre. Da jeg spurte hvor han skulle fiske, svarte han at han skulle dra ned til kysten. Da sa jeg at han kunne trenge en båt, så vi gikk ned til båtavdelningen. Der solgte jeg han den store Baylineren med doble motorer. Deretter viste det seg at hans lille Honda Civic ikke kunne dra den store båten, så jeg tok med han til bilavdelingen og solgte han en Chevrolet Tahoen 4-hjulstrekker.
"Sjefen, som nå var i sjokktilstand sa... "Så du mener altså at en mann kom inn for å kjøpe en fiskekrok og du klarte å selge han en båt og en bil ????"
Da svarte gutten glatt: "Nei, nei! Han kom inn og skulle kjøpe tamponger til sin kone, og da sa jeg at han like gjerne kunne dra og fiske, ettersom helgen allikevel var ødelagt!"

HA EN GOD HELG.........
Post Reply

Return to “Skytebanen”