Emne 10.000 !!

Generell diskusjon
Post Reply
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Emne 10.000 !!

Post by Myge »

Vi har da passert 10.000 emnetråder her inne. Tro det eller ei. Den første tråden, tråd nr 1, eksisterer ikke, så tråd 2 (en diskusjon hvor vi brukte to sider på å diskutere om poletter skrives med en eller to l´er, eller om polletter skrives med to eller en l).

Det betyr at forumet har vokst seg ganske stort, og det ligger uhorvelige mengder med gratis informasjon her.

Så jeg tar av meg hatten, og gratulerer forumet med forumtråd 10.000.

For de som lurer, så vil det øverst stå en t=xxx (hvor xxx er et tall, ikke en slem film), og det tallet sier hvilket nummer i rekkefølgen den tråden har på forumet.

Så nok en gang, gratulerer til Samlerforum.no, og aller mest til alle brukerne her inne som har vært med å opprette alle disse trådene.

La oss satse på en del tusen emner i 2013 også, så får dere alle ha godt nyttår imens :)

P.S.

Iflg ordboka har det to L´er, men om man ønsker å gjøre gode søk etter slike samleobjekter, anbefales det å prøve begge variantene. Hva som er rett eller galt har ikke alltid noe å si når man vet hva man vil ha.
User avatar
karstkri
Veteran
Posts: 2206
Joined: 01 Nov 2008 19:13

Re: Emne 10.000 !!

Post by karstkri »

Smakt på juleølen Myge? På forsiden under statestikk står det kun 8592 emner ? :?:
karstkri
vivavegas
Posts: 1590
Joined: 01 Oct 2008 20:45
Location: Krokstadelva (Mjøndalen)
Contact:

Re: Emne 10.000 !!

Post by vivavegas »

Det er vel fort gjort å tro at man har passert den magiske 10.000 grensen når det er det som står i adressefeltet.
Sjekket noen tilfeldige sider og var endel som manglet.
(f.eks. 8888 og 8887)

Summerer jeg de forskjellige kategoriene på emner får jeg enda ett tall:7770

Neste milepæl får jo være 100.000 innlegg.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Emne 10.000 !!

Post by Myge »

Jeg tok utgangspunkt i topic-tallet, men det er gjerne inkludert alt, til og med emner fra spamroboter som er fjernet tidligere. Husker vi hadde en del slikt for en stund tilbake. Samt at moderatorforumet også inneholder mange tråder.

Men joda, har nok vært litt rask her. Vi får klare milepælen i 2013 i stedet da. :)
Post Reply

Return to “Skytebanen”