Det er også en 8 skilling 1785 i ms 66!!

PCGS sine er litt pes å få opp, men NGC går bra. Hvis jeg kjøper gull mynter fra eBay kjøper jeg kun slabbede mynter, og da tar jeg de ut for å sette dem inn i HB albumene mine. (Med unntak av hvis jeg får tak i MS66 og MS67 mynter til en "billig" penge som jeg beholder som investering.)ha-rob skrev:Som samler er det jo litt upraktisk med disse slabbede myntene. Jeg har selv prøvd å få ut myntene derfra. Har lykkes i å få ut mynten ved å sage over med en baufil. Litt krevende er det. Men ikke sag over direkte mot mynten. His man sager over på tvers et bittelite stykke under eller over mynten skal det være mulig å få rivd opp. Men vær svært forsiktig.
Myntruller orginale. Komplette sett fra myntverket. HJELP!!
Er du en av disse?Ser folk skriver at det er noen som sitter på mange av 20 krone med stjerne 2001. Hvor mange er det folk sitter på egentlig? Noen som har noen eksempler på hva folk sitter med rundt om?
Jeg samler også nyere USA, spesielt President dollarer og statequarters i P,D og Sog er litt svak for nyere USA , også med motiver (vet mange synes det er fyfy, men vi jenter er lettlurte
Odd skrev:Myntruller orginale. Komplette sett fra myntverket. HJELP!!Er du en av disse?Ser folk skriver at det er noen som sitter på mange av 20 krone med stjerne 2001. Hvor mange er det folk sitter på egentlig? Noen som har noen eksempler på hva folk sitter med rundt om?
Jeg samler også nyere USA, spesielt President dollarer og statequarters i P,D og Sog er litt svak for nyere USA , også med motiver (vet mange synes det er fyfy, men vi jenter er lettlurte![]()
Er ikke det viktigste at man liker det man samler på da. Hva andre måtte mene er vel knekkende likegyldig. Samle i vei!og er litt svak for nyere USA , også med motiver (vet mange synes det er fyfy, men vi jenter er lettlurte![]()
Skjønner fascinasjonen godt jeg. Hvert eneste år kommer det ut mange flotte mynter. Hadde jeg hatt ubegrensede midler hadde jeg samlet systematisk på moderne mynter. Foreløpig får det holde med sølvavslag av britiske £1-mynter.Flash skrev:Er ikke det viktigste at man liker det man samler på da. Hva andre måtte mene er vel knekkende likegyldig. Samle i vei!og er litt svak for nyere USA , også med motiver (vet mange synes det er fyfy, men vi jenter er lettlurte![]()