Merker div H7

Forum for medaljesamlere.
terjep4
Posts: 23
Joined: 28 Sep 2009 18:20

Re: Merker div H7

Post by terjep4 »

Lagrinn wrote:
terjep4 wrote:
Kjetil Kvist wrote:Jeg har sjekket litt i papirene mine, og alt dette er uvanlige merker produsert for norske myndigheter under okkupasjonen. Tilstanden er også nær perfekt vil jeg tro, så dette er interessante saker for en samler. Jeg skal ikke spekulere i verdien, men det finnes garantert medlemmer av forumet som er interessert.
Jo takk...kommer allerede pm om at de er lite verdt :wink:
Jeg er uansett mer nyskjerrig på hva de er til enn verdien da...de lå i en avis fra 1954 og jeg tror neppe de noen gang har vært fremme siden de lå glemt blant noe skrammel i en kjeller ;-)
Husk at det er noen luringer rndt om kring også, vent til du får stadfestet verdien på dem før du selger dem, du kan jo prøve å oppsøke en mynthandler og høre der, viss det kjetil sier stemmer så må dem vere verdt noen kroner :)
Jeg skal gjøre det..kanskje jeg får ett svar på hva de eksakt har vært brukt til også ;-)
kommer uansett ikke til å selge disse for lommerusk, da beholder jeg dem mye heller sjøl :-)

Takker for alle svar... om noen kommer over noe hadde det vært morsomt med mer detaljer rundt merkene :-)
User avatar
Torashe
Posts: 1339
Joined: 22 Mar 2009 14:56

Re: Merker div H7

Post by Torashe »

Vil tro du kan få noen tusen for det der ja,snakket med en som sammler tyske og norske militær effekter fra 1 og andre verdens krig.
terjep4
Posts: 23
Joined: 28 Sep 2009 18:20

Re: Merker div H7

Post by terjep4 »

Torashe wrote:Vil tro du kan få noen tusen for det der ja,snakket med en som sammler tyske og norske militær effekter fra 1 og andre verdens krig.
Kan jeg tro ja.. skal være en bra pris før jeg selger tror jeg da de jo var spesielle, kanskje jeg rett og slett beholder dem ;-)
Uansett, mange takk for alle svar her inne :D
Post Reply

Return to “Medaljer”