Hva kan dette være verdt?

Forum for samlere av bøker, tegneserier, aviser, tidsskrifter og annen litteratur.
Post Reply
fredo
Posts: 4
Joined: 22 Jan 2011 14:19

Hva kan dette være verdt?

Post by fredo »

Hei!

Jeg har overtatt en del bøker og magasiner etter faren min, og jobber med å finne en og annen godbit mellom mye skrot. Her om dagen fant jeg dette som jeg lurer på kan ha noen verdi:

Science Fiction Magasinet:
Årgangene 1971 og 1972

Nova, Science Fiction Magasinet:
Årgangene 1974 og 1975
Nr. 1, 2 og 3 1976

Nemo nr 7-8/1973, utgitt januar 1974 av den danske tegneserieklubben Nemo

Veien til Brüssel - Hvem lurer hvem? Er arbeidsplassene våre i fare? Tegneserie fra EF-kampen 1972

Algernon 5 - organ for aniara, nr 2, 2. årgang 1975
Algernon 5 - Seksjon 2. Denne er uten datering, men det er en tegning på forsiden merket "IK.75"

Fantask nr 7 (1975?) - Dette er tydeligvis en katalog for en dansk forhandler av science fiction-bøker, serier, plakater osv.

Program til Norcon 1

Ali Baba og de førti røverne utgitt av Saga Kunstforlag. Dette er fortellingen illustrert med bilder i et 12 siders hefte som er ca 2 cm større enn et A4-ark i begge retninger.

Det som er spesielt med alt dette er at det meste er i så perfekt stand at det ser urørt ut. Det eneste som bærer preg av noe slitasje er Ali Baba-heftet.

I tillegg har jeg funnet noen italienske tegneseriebøker som er i like god stand, men dette er det kanskje ikke det store markedet for her i Norge..?
User avatar
Arve
Posts: 3062
Joined: 25 Sep 2009 15:35
Location: Sandvika

Re: Hva kan dette være verdt?

Post by Arve »

Italienske tegneseriebøker kan du finne prisen på ved å gå inn på www.ebay.it og søke på fumetti, her kan du også eventuelt selge dem. Eller du kan sende meg em pm med tittel, forfatter og prisforlangende.
Arve

Interesser:
Romerske republikanske mynter
Italia under Vittorio Emanuele III
Post Reply

Return to “Litteratur”