På an igjen!

Bilder og informasjon om forfalskninger
Locked
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

På an igjen!

Post by madsemann »

User avatar
totto09
Numismatograf
Posts: 807
Joined: 12 Nov 2008 21:59
Location: Modum

Re: På an igjen!

Post by totto09 »

Desperat Kronidiot------------------------.
User avatar
trygghandel
Posts: 1058
Joined: 08 Sep 2009 17:20
Location: Oslo

Re: På an igjen!

Post by trygghandel »

Nå kjører han på grensen her. Han bør livstid utestenges i fra qxl.no.... For en vits av en fyr.
User avatar
holofire
Posts: 828
Joined: 07 Nov 2008 15:17
Location: Larvik
Contact:

Re: På an igjen!

Post by holofire »

Regner med disse blir stoppet og..

Kanskje det må bli så dumt på qxl at de burde ta et gebyr for å opprette et nick?? Da ville denne stakkaren gått i minus hver gang... Noe han sikkert gjør med å legge ut auksjoner som ender med 0 salg... og blir stoppet mindre enn 1 døgn...
User avatar
totto09
Numismatograf
Posts: 807
Joined: 12 Nov 2008 21:59
Location: Modum

Re: På an igjen!

Post by totto09 »

trygghandel wrote:Nå kjører han på grensen her. Han bør livstid utestenges i fra qxl.no.... For en vits av en fyr.
Han er utestengt. Det er et lite problem å få et nytt nick/mailadresse, så Qxl har problem med og følge med i svingene her (forståelig nok.)
User avatar
bengt
Posts: 1772
Joined: 08 Jul 2008 13:30

Re: På an igjen!

Post by bengt »

Men har ikke QXL en ordning nå at de sender passord i posten til deg, nettopp for å forhindre "falske" kontoer? Eller blander jeg nå?
User avatar
trygghandel
Posts: 1058
Joined: 08 Sep 2009 17:20
Location: Oslo

Re: På an igjen!

Post by trygghandel »

bengt wrote:Men har ikke QXL en ordning nå at de sender passord i posten til deg, nettopp for å forhindre "falske" kontoer? Eller blander jeg nå?
Enig, her er det noe rart.....
User avatar
Lagrinn
Numismatograf
Posts: 1551
Joined: 10 Mar 2009 08:35
Location: Buskerud

Re: På an igjen!

Post by Lagrinn »

Det er ikke verre får qxl en å kreve bankid på samtlige nyopprettede kontoer, da får dem all personalia viav det og kan sikkert "fryse" han ut på den måten.
User avatar
totto09
Numismatograf
Posts: 807
Joined: 12 Nov 2008 21:59
Location: Modum

Re: På an igjen!

Post by totto09 »

bengt wrote:Men har ikke QXL en ordning nå at de sender passord i posten til deg, nettopp for å forhindre "falske" kontoer? Eller blander jeg nå?
Vet ikke, men det ser ikke slik ut.
Det hjelper heller ikke med IP adressen, da det er enkelt å bruke en annens datamaskin.
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: På an igjen!

Post by madsemann »

Kontoen står nok i mamma sitt navn.
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: På an igjen!

Post by storbrum »

Han bruker nå samme navn som han bruker på qxl danmark, larry lynt først, nå setergrenda så fikk han med seg karakterboken fra norske qxl over også, skjønner ikke at det er mulig, han har reg konto på qxl mindt i 2010 og har nå over 6000 salg....

Denne fyren går over alle støvelskaft, jeg har ikke sett maken til idiot!
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: På an igjen!

Post by storbrum »

storbrum wrote:Han bruker nå samme navn som han bruker på qxl danmark, larry lynt først, nå setergrenda så fikk han med seg karakterboken fra norske qxl over også, skjønner ikke at det er mulig, han har reg konto på qxl mindt i 2010 og har nå over 6000 salg....

Denne fyren går over alle støvelskaft, jeg har ikke sett maken til idiot!
Qxl har nå lov å annmelde han, han bryter jo alle regler som finnes, vi får se hva diu gjør nå, regner di har vært bort jukseri før og vet hvordan di tar fatt i slike problemmer...



hvem av dere gidder trykke kjøp nå knappen? jeg gjorde det på 5 stk sist....
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: På an igjen!

Post by storbrum »

trygghandel wrote:
bengt wrote:Men har ikke QXL en ordning nå at de sender passord i posten til deg, nettopp for å forhindre "falske" kontoer? Eller blander jeg nå?
Enig, her er det noe rart.....
Det er qxl danmark som har denne ordningen, den norske fungerer annerledes.

Jeg laget jo nicket kinakopistopp å trykket på "kjøp nå" knappen sist, dette var 5 auksjoner..
Letti
Posts: 139
Joined: 07 Jun 2010 15:26

Re: På an igjen!

Post by Letti »

Dette har nå gått så langt at jeg i tillegg til irritasjon også blir litt imponert over pågangmot og utholdenhet :lol: Hvis denne fyren brukte energien sin på noe fornuftig er det nesten ingen grenser for hva han kunne oppnådd, ikke ofte man ser slik utholdenhet og vilje til å stå på, selv etter massiv kritikk.
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: På an igjen!

Post by kråketoppen »

QXL burde ha en link/annonse til forumet, der nye samlere kan henvende seg til,når det dukker opp ting som er uklart. Vi alle her må ruste oss å starte felttoget mot aktører som skramlehuset og lign. Vaksine deles ut gratis. Mange har ikke en seriøs mynthandler å søke opp i nærheten av bostedet,men de fleste har data idag. Ingen bør forlate "skuta" og legge ned det positive dem har gitt alle oss andre, men hjelpe til å øse litt til om skuta lekker.
Nei, jeg er ikke full, men kaffe og rødmix gjør susen. Natti natti. (det kan komme mer) :D
Last edited by kråketoppen on 17 Jul 2010 08:30, edited 1 time in total.
Locked

Return to “Forfalskninger”