Slik bør det gjøres med kinakopier folkens.

Bilder og informasjon om forfalskninger
User avatar
jornkris
Posts: 1962
Joined: 14 Aug 2008 19:54

Re: Slik bør det gjøres med kinakopier folkens.

Post by jornkris »

Ifølge karakterboka hans på ebay kjøpte han 200 nye for to-tre dager siden.

Men han kan jo bare holde på å selge på qxl.dk, det eneste stedet han gjør noen få salg.
5 kroner timen i fortjeneste på å selge denne dritten går han vel lei av.
Han har forresten totaltsett tapt på oppførselen sin, nå tjener han ikke lenger penger på å selge tennstål, kabler osv på qxl.
MarkusLømo
Veteran
Posts: 2003
Joined: 06 Nov 2008 21:42
Location: Fredrikstad

Re: Slik bør det gjøres med kinakopier folkens.

Post by MarkusLømo »

jornkris wrote:Ifølge karakterboka hans på ebay kjøpte han 200 nye for to-tre dager siden.

Han har forresten totaltsett tapt på oppførselen sin, nå tjener han ikke lenger penger på å selge tennstål, kabler osv på qxl.
Ingen overraskelse at han ikke gir seg, selv om han taper penger. Det har gått prestisje i saken for ham. Viktigere at de som kritiserte ham blir rammet enn at han får fordeler selv. En får bare håpe han ikke er rik, så økonomien setter en naturlig stopp for dette før eller siden, eller at han til slutt går lei og bruker energien på noe som lønner seg.
jubeleinar
Posts: 10
Joined: 25 Jan 2009 23:09

Re: Slik bør det gjøres med kinakopier folkens.

Post by jubeleinar »

Utmerket , jeg prøver nå å få gjort noe med scandinav på QXL danmark , han fikk jeg utestengt på QXL Norge og nå prøver jeg å få til noe med DK, har du Storebrum noe bidrag med denne fyren-jeg har ikveld fått kallenavnet østfold. setergrenda og jager nevnt og regner med at denne sleipingen bruker flere kallenavn , kan du hjælp mæ med noe info er du grei
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Slik bør det gjøres med kinakopier folkens.

Post by storbrum »

Vi har i kveld mottatt skriftlig fra bruker jagr at han ikke kommer til å selge forfalskninger hverken på qxl.no qxl.dk tradera eller finn.no

Denne gangen velger jeg å tro på jagr, han har faktisk skjønt hvor det bar....
Han sendte kopi av brevet til noen av oss.....
Nå får vi krysse fingrene for at ikke nye lignende brukere dukker opp

Takk til stig som hadde den siste innspurten her, hvor han fikk til en enighet. ( bra jobba.)

svar til jubeleinar, disse 45 brukernavnene jeg vet om på qxl.no er stengt, han skal heller ikke logge seg inn igjen der...
Når det gjelder Danmark så kommer det ikke opp nye auksjoner fra jagr der heller, det er stopp fra han..... Dette er hans egne ord, denne gangen tror vi på han...

Denne gangen får vi heller rose han for at han tok til fornuften, det var bra..

storbrum
User avatar
Stig Westerhus
Veteran
Posts: 1274
Joined: 24 Aug 2008 11:34
Location: Trondheim

Re: Slik bør det gjøres med kinakopier folkens.

Post by Stig Westerhus »

Og med det sier vi oss fornøyd og ferdig med denne saken. Og derfor låses også denne tråden.
Og bare så det er sagt; Espen selv har også vært sterkt delaktig for å få til dette.
Stig Westerhus
Hovedområder; Norge, Både årgangsmynter, varianter, forfalskninger og kopier.
Andre områder; Danmark, Sverige, Island, Grønland og Tranquebar.
Nye samleområder; US Silver eagle og US Philippines

Formann i Trøndelag Numismatisk Forening
Følg Trøndelag Numismatisk Forening på Facebook
Locked

Return to “Forfalskninger”