Trakaserende oppførsel fra et forummedlem.

Her kan du diskutere forumet. Feil og spørsmål om funksjoner hører også hjemme her.
Post Reply
Knugen
Posts: 1167
Joined: 09 Aug 2009 19:58
Location: Oljehovedstaden i Europa

Trakaserende oppførsel fra et forummedlem.

Post by Knugen »

Etter at det kom rasistiske kommentarer i denne tråden av aashild123 rettet mot alle innvandrere tok jeg til orde for at dette ikke var helt bra :

viewtopic.php?f=6&t=8108&start=75

Nå fikk jeg nylig vite at vedkommende fikk 1 ukes utestengelse fra administrators side.

Som følge av det bestemte vedkommende seg ( aashild123 ) for å angripe meg på epost med særdeles grove tilnærmelser.

Forstår lite av dette da jeg har ingenting med adminestratorenes avgjørelse om å utestenge vedkommende. Hvis noen ønsker å se epostene som har komt bare ta kontakt, oppfatter disse tilnærmelsene som et forsøk på å krenke/trakkasere meg personlig. Heldigvis er jeg veldig tykkhudet så det preller av.

Tenkte at dette ikke kunne gå upåaktet hen og oppfatter det som særdeles destruktivt, sitter egentlig litt hva faen surrer oppi hodet til vedkommende nå....
Knugen
Posts: 1167
Joined: 09 Aug 2009 19:58
Location: Oljehovedstaden i Europa

Re: Trakaserende oppførsel fra et forummedlem.

Post by Knugen »

Flyr inn med oppfølgende grove tilnærmelser fra vedkommende uten at jeg svarer.

Det som facinerer meg er at aashild123 bruker andre forummedlemmer i sine monologer, noe jeg oppfatter som noe spesielt da de ikke står på kopilisten, har dermed besluttet å videresende disse eposten til de som blir nevnt + noen andre.
Knugen
Posts: 1167
Joined: 09 Aug 2009 19:58
Location: Oljehovedstaden i Europa

Re: Trakaserende oppførsel fra et forummedlem.

Post by Knugen »

Etter å ha blitt oppfordret vurderte jeg å legge ut email monologen fra vedkommende, men den er så avskyelig med svært mørke rasistiske tilnærminger og andre grove utskeielser at man må anse det som materiale til fagfolk innen psykriatri/rus.

Jeg har rett og slett et for godt hjerte til å gjøre noe slikt, på den andre siden må det sies jeg aldri i mitt liv har opplevd lignende da jeg lever hver dag for å skape et bedre miljø for alle rundt meg.

Hvorfor skriver jeg om dette på dette forumet?
I bunn og grunn med tanke på flere grunner. For eksempel at alt kommer som en konsekvens av diverse debatter og handlinger her på forumet, videre blir det brukt forumets medlemmer i hetsen (uten at de var orientert i det hele tatt) i disse epost monologene. Mange fra forumet følger denne saken, for eksempel fra administrasjonens side da svært mange av innleggende til aashild123 har blitt fjernet (enten slettet eller flyttet vekk fra offentlige forum).

Siden det er en del som følger denne saken så vil jeg informere om at det ble mottatt en unnskyldnings epost i morges av vedkommende:

---------- Videresendt e-post ----------
Fra: xxxxxxx
Dato: 08:36 6. februar 2012
Emne: RE: baller
Til: xxxxxxx

Beklager, "mitt navn"!

Saken er den at jeg bærer nag til deg etter historien med 1 øre 1945.

Der kan man snakke om personangrep, offentlig uthenging, skitkasting, synsing osv. osv.
Det var veldig vondt å få alt dette rett i ansiktet.

mvh
Saken er bare det at det er meg komplett uforståelig hvorfor dette bringes over meg som ikke var part i den saken i hele tatt. Begge to som sjuler seg back nicket har aktivt tatt del i hetsen og viser tydelig at de IKKE forstår konsekvensene av sine handlinger, da spesielt med tanke på at de medbringer slike ting ovenfor utenforstående oppdiktete "SYNDEBUKKER" (meg ++) og angriper på samme måte de selv har følt seg behandlet.

Det er opptil hver enkelt å bedømme hva de ønsker å gjøre med slike personer, om man ønsker kontakt eller om man ønsker å ha de som kjøpere/selgere på sine auksjoner. Men det var nok for min del og det måtte lekke ut delvis og forsiktig her på forumet slik at man er opplyst.

Videre vil jeg takke for støtten fra de samlere jeg virkelig kjenner og de som har fulgt disse sakene og personene.

Legger saken herved død!
Post Reply

Return to “Om forumet”