Salgsannonsen min borte vekk?

Her kan du diskutere forumet. Feil og spørsmål om funksjoner hører også hjemme her.
Post Reply
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Salgsannonsen min borte vekk?

Post by kråketoppen »

Må folk her gå inn på kjøp og salg for å se min annonse. Kan den ikke ligge ute for alle slik at den syntes? :roll:
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: Salgsannonsen min borte vekk?

Post by ramazotti »

Du får si bøøøø,en gang i blandt. Gjør ikke som Madsemann ,han sa vel F... et eller annet.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Salgsannonsen min borte vekk?

Post by Myge »

Jeg er ikke 100% sikker, men tror alt i kjøp og salg kun er synlig for innloggede medlemmer. Mener det gjelder når jeg reklamerer for Skanfil også, men er som sagt litt usikker.
User avatar
jenskr
Numismatiker
Posts: 1095
Joined: 10 Jun 2009 21:36

Re: Salgsannonsen min borte vekk?

Post by jenskr »

Myge har rett, og salgsannonser er kun synlige for registrerte innloggede brukere. De 2 forumeierene har skissert i regel 5 i forumreglene: Samlerforum.no tillater ikke salgtråder utenfor handelsplassen, brukere som bryter denne regelen vil få sin tråd slettet og sine rettigheter begrenset.

Den gjeldene utøvelse av denne regelen er at feilplasserte tråder blir flyttet til handleplassen, og jeg vet ikke hvem som flyttet tråden til riktig plassering.

Både Kråketoppen, som startet tråden, og Ramazotti er supportere av dette forum, og kjenner nok veldig godt til dette.

Hvis dere 2 fortsatt synes dette er urimelig foreslå jeg at dere sender en pm til en av de 2 eierne av forumet. Da har dere iallefall riktig adresse for at dere ikke liker dette.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Salgsannonsen min borte vekk?

Post by Myge »

ramazotti wrote:Du får si bøøøø,en gang i blandt. Gjør ikke som Madsemann ,han sa vel F... et eller annet.
Ramazotti, han sa ordene Fuck, you fuckety fuck. De ordene hørte ikke hjemme i tråden, kunne heller vært sendt som PM til Knugen, og var de eneste ordene som ble sensurert/slettet. Alle andre elementer i tråden ble beholdt, og befinner seg her på forumet, både hans spørsmål ang Roschbergs graderinger, og den andre tråden med forklaringen på hvordan man kan henvise til en link på en veldig fint fremstillt måte.

Dere må gjerne si bø, men jeg tror denne saken er dratt så langt nå, at det kanskje er på tide å legge den død? Hva med å heller sende en PM om dere lurer på noe, da kan det bli en litt bedre dialog. Det er vel det vi ønsker?
User avatar
ramazotti
Posts: 2786
Joined: 23 Mar 2009 23:43
Location: Norge

Re: Salgsannonsen min borte vekk?

Post by ramazotti »

Myge wrote:
ramazotti wrote:Du får si bøøøø,en gang i blandt. Gjør ikke som Madsemann ,han sa vel F... et eller annet.
Ramazotti, han sa ordene Fuck, you fuckety fuck. De ordene hørte ikke hjemme i tråden, kunne heller vært sendt som PM til Knugen, og var de eneste ordene som ble sensurert/slettet. Alle andre elementer i tråden ble beholdt, og befinner seg her på forumet, både hans spørsmål ang Roschbergs graderinger, og den andre tråden med forklaringen på hvordan man kan henvise til en link på en veldig fint fremstillt måte.

Dere må gjerne si bø, men jeg tror denne saken er dratt så langt nå, at det kanskje er på tide å legge den død? Hva med å heller sende en PM om dere lurer på noe, da kan det bli en litt bedre dialog. Det er vel det vi ønsker?
Det var ment som en spøk,beklager at den var noe klønete formulert.
Det jeg mente var at salgsannonser forsvinner ganske fort om tråden blir liggende ubesvart,da kan man friske den
opp med et lite pip.I samme tråd..
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Salgsannonsen min borte vekk?

Post by Myge »

Helt i orden. Jeg bare merker på meg selv at den saken tok mer på enn den burde, og gjør at jeg nå vil bruke mindre tid på et sted hvor misforståelser rår fra alle kanter, og fører til at det blir uggen stemning i myntsamlermiljøet. Jeg forsøker som oftest å påvirke det til noe positivt, men i det siste er det ikke blitt slik, og da vil jeg bruke tiden min på noe som gir meg mer energi enn å være her inne, og føle at jeg må trø på nåler for å ikke fornærme noen, slik at de sletter alle trådene sine. Det er bare ødeleggende for et godt oppbygd forum.

Det er blitt litt som min femåring, som bygget et flott slott i klosser, de holdt på i en halv time, og det ble ganske høyt. Han og kompisen begynte å krangle, og da rev kompisen det ned med et knyttneveslag. Det førte ikke med seg så mye annet positivt enn at de etter en stund, og noen liter med tårer begge to, begynte å bygge et nytt tårn, som denne gang fikk stå lengre.

5-åringene klarte noe jeg lurer på om vi klarer her inne.
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: Salgsannonsen min borte vekk?

Post by madsemann »

Myge wrote:Helt i orden. Jeg bare merker på meg selv at den saken tok mer på enn den burde, og gjør at jeg nå vil bruke mindre tid på et sted hvor misforståelser rår fra alle kanter, og fører til at det blir uggen stemning i myntsamlermiljøet. Jeg forsøker som oftest å påvirke det til noe positivt, men i det siste er det ikke blitt slik, og da vil jeg bruke tiden min på noe som gir meg mer energi enn å være her inne, og føle at jeg må trø på nåler for å ikke fornærme noen, slik at de sletter alle trådene sine. Det er bare ødeleggende for et godt oppbygd forum.

Det er blitt litt som min femåring, som bygget et flott slott i klosser, de holdt på i en halv time, og det ble ganske høyt. Han og kompisen begynte å krangle, og da rev kompisen det ned med et knyttneveslag. Det førte ikke med seg så mye annet positivt enn at de etter en stund, og noen liter med tårer begge to, begynte å bygge et nytt tårn, som denne gang fikk stå lengre.

5-åringene klarte noe jeg lurer på om vi klarer her inne.
Myge! Jeg synes du ripper litt vel mye opp i "gammelt" grums. Forsetter du med det, så blir det fort til at andre gjør det samme. Jeg vil også sette pris på at når du siterer mitt utsagn: "Fuck You, You fucking Fuck", tar med hele historien om bakgrunnen. Dette var som nevnt tidligere et forsøk på et morsomt motsvar til knugens link til "www.justfuckinkgoogleit.com" Når du tar det ut av sammenheng, får det meg til å fremstå som en person med totalt mangel på ordforråd. Det setter jeg ikke pris på.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Salgsannonsen min borte vekk?

Post by Myge »

Beklager madsemann, ikke meningen å rakke ned på ditt ordforråd.
Jeg ser du selv har slettet det meste av det som sto i den omtalte trådem linker til den her :
http://samlerforum.no/viewtopic.php?f=1 ... 441#p72441

Så får folk et bevis på at tråden ikke er slettet.

Igjen madsemann, beklager. Tar meg sju ukers ferie og vurderer etterpå.
Post Reply

Return to “Om forumet”