Hyggelig så lenge det varte.

Her kan du diskutere forumet. Feil og spørsmål om funksjoner hører også hjemme her.
Post Reply
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Hyggelig så lenge det varte.

Post by madsemann »

Emne: Moderering

madsemann skrev:
Foreslår en liten avkoblingsreise for moderatorene.
Kan med ydmykhet anbefale:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cuba
http://en.wikipedia.org/wiki/North_Korea
http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_Union (denne blir litt vanskelig, men Moskva er godt nok)
http://en.wikipedia.org/wiki/China

Ja jeg vet jeg er usaklig, men når moderatorene ikke svarer, blir jeg slik. Jeg har lært at om man er med på leken, får man tåle steken.
Sitat:

Dette synes jeg er tåpelig av deg Mads. Jeg synes også det er respektløst overfor innbyggerne i landene du viser til her, som bare kan misunne den friheten dere har til å skrive alt tullballet deres.

Nå får du gult kort av meg. Neste gang du går over streken blir det rødt kort og utestengelse. Jeg håper det ikke blir nødvendig, for jeg tror tross alt at du er en hyggelig kar.
Sitat slutt.

Jeg skal spare deg kreftene Berg, jeg opphører min virksomhet på forumet til glede for deg og myge med andre. Som forventet var det ikke mulig å slette kontoen selv, så en av dere to skal få gleden.

Dere andre får kose dere videre.

Ps, ja jeg er en grei kar! Men har sterke meninger og har en kort lunte.
Knugen
Posts: 1167
Joined: 09 Aug 2009 19:58
Location: Oljehovedstaden i Europa

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by Knugen »

HÆHÆHÆHÆ DETTE ER HUMOR, jeg detter av stolen i latter.

Vi Har opplevd Trakkasering, Skittkasting på det groveste, kranglig og krig samt mobbing på Samlerforum uten konsekvens likevel så er det du som får gult kort.

Hva med all kveruleringen og motbydelighetene fra meg? Det eneste jeg har fått er 1 innlegg slettet/moderert (riktignok er jeg en changed man nå som har funnet lyset).

Her er det best å styre unna enhver diskusjon og sårbart emne i nærmeste fremtid. Lenge leve tauseheten!
User avatar
svessien
Numismatograf
Posts: 2426
Joined: 22 Oct 2008 16:36
Location: Stavanger
Contact:

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by svessien »

Alle som leser tråden det er snakk om kan se at her var det ikke behov for moderering, bortsett fra at moderatorene valgte å stenge og i framtiden slette tråden, framfor å enten komme med en god nok begrunnelse for at madsemanns tråd ble slettet, eller å gjøre om på denne beslutningen, og kanskje til og med ymte frampå noe som kunne minne om en beklagelse.

Slikt noe finner Rogalendinger seg ikke i. Det var her selvstendigheten stod lengst mot Hårfagre, og slikt husker vi på.

Jeg ønsker også å slettes som bruker av samlerforum, en operasjon jeg burde kunne ha gjort selv. Nå må jeg be om at forumledelsen gjør det, eventuelt ta kontakt med slettmeg.no eller noe annet (noe som burde være helt unødvendig.)

Det var tidvis kjekt så lenge det varte.
There's always a bigger fool

The Perma Bear of Numismatics
aashild123
Posts: 363
Joined: 20 Dec 2010 02:45

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by aashild123 »

Etter 34 års opphold tok jeg fram myntsamlingen min igjen,
og har siden da vært jevlig inne på forumet.
Her har jeg tilegnet meg masse ny viten om numismatikkens mysterier.
Dere sitter alle inne med enormt mye kunnskap, som har trigget
samlerinteressen ytterligere.

Alle er nødvendige for at forumet skal opprettholde samme kvalitet i framtiden.
En god meningsutveksling er bare sunt.
Synes det er både synd og trist det som skjer her nå!

PS! Har t.o.m. fått kontakt med min barndoms samlerkompis gjennom forumet.

Mvh. Olaf
2rhaug
Posts: 674
Joined: 09 May 2009 16:02

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by 2rhaug »

Jeg leser ikke alt, men har vel fått med meg det meste madsemann har skrevet. Engasjement; ja, positiv; ja, kreativ; ja, gjør ikke som andre; ja, sletting; nei.
PCL
Posts: 589
Joined: 06 Nov 2008 20:59

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by PCL »

Da sier jeg også takk for meg, og bruker heller den lyse årstiden til å nyte sol og sommer.

Sistemann får slå av lyset..!
User avatar
trygghandel
Posts: 1058
Joined: 08 Sep 2009 17:20
Location: Oslo

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by trygghandel »

Jeg valgte å slette mitt eget innlegg :)

La oss gjøre MYE for å få til et trivelig samlerforum.
Last edited by trygghandel on 09 Jun 2011 21:09, edited 1 time in total.
User avatar
AMO Berg
Proveniensentusiast
Posts: 2777
Joined: 29 Mar 2009 21:24
Location: Stjørdal

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by AMO Berg »

Hvis det ikke kommer sterke innvendinger, så sender jeg denne tråden til de evige jaktmarker i løpet av ettermiddagen.
PCL
Posts: 589
Joined: 06 Nov 2008 20:59

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by PCL »

Jeg har innvending mot det. Om det oppfattes som sterk innvending eller ikke får vi jo se.

Inntil moderatorene faktisk viser at de tar til seg kritikken og kommuniserer klart at det var feil å slette hele tråder p.g.a. overtramp i isolerte innlegg, og slette tråder hvor jeg fremfører konstruktiv kritikk og innspill vedr. moderering, vil jeg gjerne at mine innspill blir stående åpne og usensurerte.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by Myge »

Jeg sensurerer banneord/sjikane/feilaktig fremstillt informasjon fremover. Sletting av tråder ble ikke gjort denne gang, en tråd ble flyttet, delt i to, og offentliggjort igjen etter at ord som handler om hvordan man lager barn på engelsk var blitt tatt bort.
PCL
Posts: 589
Joined: 06 Nov 2008 20:59

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by PCL »

Myge wrote:Jeg sensurerer banneord/sjikane/feilaktig fremstillt informasjon fremover. Sletting av tråder ble ikke gjort denne gang, en tråd ble flyttet, delt i to, og offentliggjort igjen etter at ord som handler om hvordan man lager barn på engelsk var blitt tatt bort.
Jeg refererer til AMO Berg sitt foregående innlegg som varsler at DENNE tråden skal sendes til de evige jaktmarker. Altså - slette HELE denne tråden (uavhengig av ukvemsord)!
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by Myge »

Nei, han sa vel at han ville vente å se om det var invendinger på det. Det var det, da blir den ikke slettet :)
PCL
Posts: 589
Joined: 06 Nov 2008 20:59

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by PCL »

:roll:
Knugen
Posts: 1167
Joined: 09 Aug 2009 19:58
Location: Oljehovedstaden i Europa

Re: Hyggelig så lenge det varte.

Post by Knugen »

PCL wrote: :roll:
Det sier alt.... Jeg følger med og går mot solnedgangen jeg også, i alle fall for denne gang så får vi se hva fremtiden vil bringe dette forum.
Post Reply

Return to “Om forumet”