Støtt forumet

Her kan du diskutere forumet. Feil og spørsmål om funksjoner hører også hjemme her.
Post Reply
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Støtt forumet

Post by madsemann »

Da har jeg blitt Samlerforum lojalist! Det vil si at jeg har betalt inn 250 kroner til forumet. Jeg støtter da forumet, samtidig som jeg har fri tilgang til å poste i kjøp og salg kategorien.
Jeg oppfordrer med dette alle andre til å gjøre det samme for å støtte opp om forumet, slik at det blir midler til å drifte og gjøre forumet bedre!
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Støtt forumet

Post by Espen »

Burde kanskje forandre det til kun Lojalist eller noe annet catchy. Trenger uansett en egen tittel for privatpersoner som har "fullt medlemskap" dvs de med ett års rettigheter til å poste i Kjøp og salg.

Er åpen for forslag.
User avatar
madsemann
Posts: 2612
Joined: 09 Apr 2010 01:52
Location: Jørpeland

Re: Støtt forumet

Post by madsemann »

For meg er det ikke så viktig hva som står, bare jeg får støttet forumet, og at det kommer frem at jeg har betalt for å bruke tjenesten kjøp og salg :-) Vet ikke om det er en ide, men jeg ser andre forum har forskjellige titler etter hvor mange innlegg de har.
User avatar
Kjetil Kvist
Veteran
Posts: 5286
Joined: 29 Jul 2008 12:44
Location: Oslo
Contact:

Re: Støtt forumet

Post by Kjetil Kvist »

Er det ikke like greit å bare kalle det Samlerforum supporter?
Kjetil Kvist
Hjemmeside Academia-profil | Blogg: Rosabloggen | Sverdsluking Facebookside
Medlem av Norsk Numismatisk Forening | Jobb All Verdens Mynter
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Støtt forumet

Post by Espen »

Jo. Hvorfor spurte jeg ikke deg først?
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Støtt forumet

Post by brafin »

Hei, hvordan kan jeg som ikke engang har nettbank, eller er i stand til å poste bilder på forumet få gitt min støtte. Kan jeg sende 250,- kr. pr. post til en eller annen adresse ? :lol: Send meg i såfall en pm.
User avatar
brafin
Posts: 1688
Joined: 15 Nov 2008 21:58

Re: Støtt forumet

Post by brafin »

Kan jo bli mange fine titler etter hvert for de av oss som ønsker det. Ser for meg både veteran, superveteran, supporter, osv. Dette kan forkortes etterhvert til eks. ssv, vvs,osv. Dette bare ironisk ment med de beste hensikter. Hilsen en hengiven forumbruker.. :D
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Støtt forumet

Post by kråketoppen »

Kjetil Kvist wrote:Er det ikke like greit å bare kalle det Samlerforum supporter?

Får vel trå til jeg også, har vel ca. ett års jub.
Folka her må komme med sine forslag om hva vi skal kalle oss, hva med MyntBerget. :lol:
storbrum
Posts: 1184
Joined: 14 Mar 2009 18:34

Re: Støtt forumet

Post by storbrum »

Da er jeg også supporter :-)

Håper vi blir mange som hiver seg på her nå.
Post Reply

Return to “Om forumet”