Forumet

Her kan du diskutere forumet. Feil og spørsmål om funksjoner hører også hjemme her.
Post Reply
Flash
Posts: 884
Joined: 15 Aug 2008 17:25

Forumet

Post by Flash »

Synes forumet har fått en god start. Mange brukere og god aktivitet. Men det har vel i stor grad blitt et numismatisk forum. Egentlig greit ut fra mine interesser, men det er jo morsomt å lese om andre samleområder også.

Så kom igjen!
User avatar
Stian
Posts: 188
Joined: 30 Aug 2007 01:10
Contact:

Re: Forumet

Post by Stian »

Ja det er bra liv av og til inne her :) Men du har rett i at numismatikerne dominerer,
Nå kommer vel det av at de første aktive brukerne snakket mest om mynt og sedler.

Men nå ser det ut til at flere ser nytten og gleden i forumet, så vi kan godt utvide.

Vi kan opprette kategorier for all slags samleområder. Hva vil dere se her? Kom med gode forslag i tråden her så skal jeg sette de opp.
User avatar
bengt
Posts: 1772
Joined: 08 Jul 2008 13:30

Re: Forumet

Post by bengt »

Militær effekter er vel et utbredt samlerområde?

Selv samlet jeg på USMC uniformer og effekter en stund, men er ikke særlig aktiv lenger.
User avatar
ha-rob
Posts: 299
Joined: 04 Aug 2008 18:06
Location: Buskerud

Re: Forumet

Post by ha-rob »

Ser at det finnes et eget forum for samlere av militaria - www.samlerforumet.net - forøvrig en nettadresse som ligner veldig på dette forumets nettadresse. Tror det kan bli vanskelig å få mye aktivitet innen militaria på dette forumet da det andre nevnte forumet ser ut til å være meget oppegående med mange medlemmer.
Flash
Posts: 884
Joined: 15 Aug 2008 17:25

Re: Forumet

Post by Flash »

ha-rob wrote:Ser at det finnes et eget forum for samlere av militaria - http://www.samlerforumet.net - forøvrig en nettadresse som ligner veldig på dette forumets nettadresse. Tror det kan bli vanskelig å få mye aktivitet innen militaria på dette forumet da det andre nevnte forumet ser ut til å være meget oppegående med mange medlemmer.
Jo, det er et fint forum. Mange tips å hente der. Men jeg misliker sterkt at ikke alle medlemmer har tilgang til alt materiale som ligger der.
Post Reply

Return to “Om forumet”