legger ned hjemmesiden min

Moderator: SAKman

Post Reply
SAKman
Posts: 227
Joined: 08 Aug 2010 20:25

legger ned hjemmesiden min

Post by SAKman »

Hei alle sammen

Er veldig glad for alle som har fulgt siden min, om en uke legger jeg den ned, det er ikke så mye mer jeg kan gjøre med denne her og jeg drar videre til internasjonale forum, så lagre den informasjonen Dere ønsker....
Takk til alle!


http://www.Victorinoxpage.com
1 uke igjen, vil se innom dette forum av og til selvsagt :D
dagelias
Posts: 47
Joined: 26 Feb 2012 17:25
Location: Tysvær nær Haugesund

Re: legger ned hjemmesiden min

Post by dagelias »

veldig bra side, hvorfor legge ned?
SAKman
Posts: 227
Joined: 08 Aug 2010 20:25

Re: legger ned hjemmesiden min

Post by SAKman »

Hei DagElias

Det er mange grunner egentlig, men jeg har hele tiden vært fri og det kunne jeg fortsette med, vil ikke gå så dypt på svar, uansett så tar det mye tid med siden, har drevet i rundt 3 år og for de her i landet som trengte litt info så har de nok lest dette nå, føler rett og slett bare at jeg trenger å gå litt videre, foreløpig bare snakke litt løst og fast rundt omkring å bare like hobbien, vil fortsette å være entusiast for begge merker, vi får se.....
Har lært mye i tiden med å skaffe informasjoner :-)
Så grunnen er mange med hovedsakelig så kan jeg si at alt var drevet på egen vilje og uavhengig, mange så sikkert på dette som reklame men det var kun for å vise mitt syn og mine tester og erfaringer, liker godt å vite selv om kvalitet.....For en samler så er stemplinger og utviklingen av funksjoner viktig, men også historie og milepeler for å gi et lite tidsvindu inn i historien, mange glemmer den siste delen! med historie, da kan man lettere sette seg inn i et produkt, jeg kan også nevne at Victorinox og Wenger fremdeles er konkurenter, og hva jeg oppdaget når begge samles og skjekkes nærmere er om man kun kan den ene for eksempel Victorinox så går man glipp av viktige detaljer....konkuransen mellom de to har gitt en mengde produkter, så for meg er begge viktige...

Var veldig mye arbeid for å samle inn informasjoner, både vanlig men også info som ingen andre hadde.........................At mange tolket ting som reklame er greit men er også veldig glad for alle spørsmål og tiden med alle som så innom....

Har også hørt litt negative ting også, men uansett så er det bare tid for litt nytt...
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: legger ned hjemmesiden min

Post by Myge »

Legger du ned hele siden, eller vil du la den stå som den er nå? Det er jo en fabelaktig oversikt, veldig trist om en slik oversikt forsvinner.
SAKman
Posts: 227
Joined: 08 Aug 2010 20:25

Re: legger ned hjemmesiden min

Post by SAKman »

Hei

Takk for det, den ble lagt ned litt for tiden også, men ja den er lagt ned,. Mye av informasjonen der var ting som man ikke fant andre steder utenom tunge samlere og kjennere,,..
Post Reply

Return to “Swiss Army”