Samlerforum

Mynter og sedler, frimerker, antikviteter, litteratur, kunst, våpen og mye annet
Dato/klokkeslett: 10 Sep 2010 00:45

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 18 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Ville du kjøpt en slik? (anheng)
InnleggSkrevet: 30 Jul 2010 14:41 
Avlogget

Espen skrev:
Letti skrev:
Linken i begynnelsen av tråden virker ikke, så jeg vet ikke hva det er snakk om her.

Kanskje ikke så rart siden dette er en eldgammel tråd.

Javel? Det vet jeg ikke noe om og ettersom denne tråden lå på toppen av listen når jeg kom til samleforum så må jeg nesten tro at den er ny. Hvis det er et problem med gamle tråder her burde vel noen rydde det opp istedet for å slenge med leppa til brukere når de er så uheldige å poste i en gammel tråd ingen har fjernet. Din kommentar er ikke bra og jeg tolker den som uforskammet, bedre å ikke ha sagt noe hvis dette er det beste du har å komme med. Har ingen lært deg grunnleggende folkeskikk? Makan til tull. Men det føltes kanskje for godt å påpeke at noen gjorde en feil til at du klarte å la være? Rart med det.

Topp

InnleggSkrevet: 30 Jul 2010 14:53 
Avlogget
Administrator
Brukerens avatar

Ja, det var uforskammet av meg å påpeke at dette er en gammel tråd og at det kanskje er grunnen til at linken i hovedinnlegget ikke fungerer.

Beklager.

Topp

InnleggSkrevet: 30 Jul 2010 22:35 
Avlogget
Veteran
Brukerens avatar

Letti skrev:
Espen skrev:
Letti skrev:
Linken i begynnelsen av tråden virker ikke, så jeg vet ikke hva det er snakk om her.

Kanskje ikke så rart siden dette er en eldgammel tråd.

Javel? Det vet jeg ikke noe om og ettersom denne tråden lå på toppen av listen når jeg kom til samleforum så må jeg nesten tro at den er ny. Hvis det er et problem med gamle tråder her burde vel noen rydde det opp istedet for å slenge med leppa til brukere når de er så uheldige å poste i en gammel tråd ingen har fjernet. Din kommentar er ikke bra og jeg tolker den som uforskammet, bedre å ikke ha sagt noe hvis dette er det beste du har å komme med. Har ingen lært deg grunnleggende folkeskikk? Makan til tull. Men det føltes kanskje for godt å påpeke at noen gjorde en feil til at du klarte å la være? Rart med det.

Moderatorvarsel; Letti, slutt med tullet. Det er ditt eget ansvar å se datoer. Og dette kan du klare uten sure kommentarer.

Styremedlem i Trøndelag Numismatisk Forening
Medlem av Norsk Numismatisk Forening

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 18 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Jørgen Sømod, PCL, ZZzzz og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: