Selge gull

Lurer du på hvor mynten din er preget eller hvor mye den er verdt? Post spørsmål her og få svar fra andre medlemmer av forumet
Post Reply
Evil_Ed
Posts: 531
Joined: 04 Jan 2009 09:04

Selge gull

Post by Evil_Ed »

Hei, må dessverre nedprioritere og kvitte meg med mine "bullions" pga huskjøp. Bor i Arendal og kan selge de i Oslo, men har hverken tid eller anledning til å dra dit på en stund, å sende i posten eller med kurér er også ganske usikkert synes jeg.

Så om det er noen i strekningen Kristiansand - Grenlandsområdet som er interesserte i å kjøpe seg opp så går de for omtrent det samme som jeg får hos forhandler i Oslo, ca gullprisen minus 5% roughly. Er i hovedsak mynter "med sjel", svenske, danske, sovereign, 20 mark, 20 franc, har 25 mynter med finvekt 207 gram, dvs litt over 70K med dagens gullpris. Interesserte kan sende meg en pm for komplett liste og bilder. Har også kvitteringer på de fleste, om ikke alle, kjøpene, og har også referanse om ønskelig.
User avatar
Espen
Administrator
Posts: 2327
Joined: 10 Sep 2007 02:10

Re: Selge gull

Post by Espen »

Prøv finn.no og vær litt tålmodig. Ignorer alle lowballerne og de som kjøper for å videreselge. Finner som regel de som kjøper som investering etter en liten utsilingsprosess.
Flash
Posts: 884
Joined: 15 Aug 2008 17:25

Re: Selge gull

Post by Flash »

Hvilke årstall har du av Sovereign?
Evil_Ed
Posts: 531
Joined: 04 Jan 2009 09:04

Re: Selge gull

Post by Evil_Ed »

1 sovereign 1894
1 sovereign Sør-Afrika 1927
1 sovereign 1957
1 Sovereign 1978

Takk for tips!
Post Reply

Return to “Spørsmål og svar”