Seddel, 50 kr 4. utgave Norge 1960 nr.D.8219242

Forum for savnet/etterlyst/mistet
Post Reply
HenningHarry
Posts: 4
Joined: 28 May 2010 21:12

Seddel, 50 kr 4. utgave Norge 1960 nr.D.8219242

Post by HenningHarry »

Etterlyser seddel, 50 kr 4. utgave Norge 1960 nr.D.8219242. Den skal være i svært god stand, ref. QXL gjenstand nr. 619335976. hvor tilbyder beskriver den "som ny". Jeg har vunnet auksjonen på lovlig vis, imidlertid var ikke selger i stand til å levere da han hadde hatt innbrudd i bilen hvor seddelen midlertidig var oppbevart. Gitt seddelens tilstand er jeg tilbøyelig til å tro at den vil dukke opp i samlermiljøer før eller siden. Ville satt veldig stor pris på tilbakemeldinger hvis noen vet noe om seddelen.
Attachments
Stjålet seddel
Stjålet seddel
D_8219242_front.jpg (90.03 KiB) Viewed 2084 times
User avatar
kråketoppen
Posts: 2436
Joined: 14 Sep 2009 18:12

Re: Seddel, 50 kr 4. utgave Norge 1960 nr.D.8219242

Post by kråketoppen »

Har selv "mistet" mynter i postgangen og har alltid ett håp om dem skal dukke opp en gang for salg ett eller annet sted. Men håper jeg ikke må vente så lenge som en kjent storsamler måtte erfare. Kan det være noe for seg å sette opp en egen tråd for etterlyste mynter/sedler
medaljer mm. Her inne er vi mange blitt og flere er aktive ute i miljøet (dem kan sette opp noen Reward plakater rundt om kring.) :D
HenningHarry
Posts: 4
Joined: 28 May 2010 21:12

Re: Seddel, 50 kr 4. utgave Norge 1960 nr.D.8219242

Post by HenningHarry »

Enig med deg Kråketoppen, jeg er selv en nokså uerfaren samler selv om kunnskapen stiger og Samlerforum her er et ypperlig sted hvor jeg har sett mange meget dyktige mennesker er tilstede, hatten av for dem forresten! Sedler er egentlig veldig greie å etterlyse, de har et unikt nummer :-) Vel, i mitt tilfelle så er saken politianmeldt av selger hevdes det, gitt Politiets prioriteringer så har jeg vel ikke så veldig store forhåpninger om at deres arbeid fører frem, men det er dog et håp. Jeg er derimot veldig mer positiv til forslaget ditt om en aktiv tråd her på forumet over "forsvunne ting". Basert på det jeg lærer av forumets bidragsytere så er de fantastiske på identifisering av objekter, igjen hatten av!
Post Reply

Return to “Etterlyst”