Forespørsel fra Hviterussland/Request from Belarus

Trenger du en vurdering? Legg ut bilder her.
Post Reply
st-g
Posts: 1
Joined: 09 Jul 2016 08:22

Forespørsel fra Hviterussland/Request from Belarus

Post by st-g »

Forespørsel fra Hviterussland
Kjære kolleger! Mitt navn er Stas. Jeg bor i Republikken Hviterussland. Sannsynligvis mange av dere vet at 1. juli i vårt land har passert kirkesamfunn og ble satt i sirkulasjon nye sedler og mynter av prøven 2009. Jeg samler sedler i stand til UNC.
Hvis noen er interessert, vil jeg gjerne tilby å utveksle mynter og sedler for sedler Hviterussland Norge. En måned senere, i komme i Bryne. Jeg vil være i Norge i flere dager. Vi er glade for å byttes.

P.S. Jeg beklager til moderatorene, hvis du har plassert emnet på feil sted - Norsk språk er svært tung) Hvis brutt reglene for forumet, og deretter flytte temaet mitt til rett sted.

Hello colleagues! My name is Stas. I live in the Republic of Belarus. Probably many of you know that on 1 July in our country has passed the denomination and were put into circulation new banknotes and coins of the sample 2009. I collect only UNC banknotes.
If anyone is interested, I would like to offer to exchange coins and UNC banknotes of Belarus for UNC banknotes of Norway. A month later, in come in Bryne. I will be in Norway for several days. We are pleased to be exchanged.

P.S. I apologize to the moderators, if i placed the topic in the wrong place - Norwegian language is very heavy) If violated the rules of the forum, then move my topic to the right place.
Attachments
P1170743.jpg
P1170743.jpg (648.23 KiB) Viewed 699 times
P1170742.jpg
P1170742.jpg (687.8 KiB) Viewed 699 times
P1170741.jpg
P1170741.jpg (673 KiB) Viewed 699 times
P1170740.jpg
P1170740.jpg (825.17 KiB) Viewed 699 times
Oddmund
Posts: 90
Joined: 10 Nov 2008 09:26
Location: Sandnes
Contact:

Re: Forespørsel fra Hviterussland/Request from Belarus

Post by Oddmund »

Hi.

Send an email at post@rogaland-myntklubb.com one week before you arrive Bryne.

Kind regards

Stavanger og Rogaland Myntklubb
http://www.rogaland-myntklubb.com/
Kasserer i Stavanger og Rogaland Myntklubb
http://www.rogaland-myntklubb.com
Post Reply

Return to “Mynt- og seddelgraderinger”