Useriøst?

Forum for medaljesamlere.
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Useriøst?

Post by Myge »

Øhh... ok. Takk for info.
vayavaya
Posts: 131
Joined: 03 Dec 2015 22:51

Re: Useriøst?

Post by vayavaya »

Du gir faen.... lykke til.

Mvh
Flash
Posts: 884
Joined: 15 Aug 2008 17:25

Re: Useriøst?

Post by Flash »

Beklageligvis har en del tråder på dette forumet en tendens til å skli ut i det parodiske takket være enkelte medlemmer.

De siste innleggene har etter min mening overhodet ikke vært konstruktive. Håper alle kan holde en diskusjon på et fornuftig og saklig nivå.

For å prøve å spore diskusjonen på igjen så har jeg ingenting å utsette på Skanfil som kunde. Siden jeg er godt kjent med mitt samleområde vet jeg hva jeg byr på og hva jeg er villig til å by. Skulle jeg finne på å levere inn noe er jeg også fullt klar over hva det er og vil nok gi Skanfil informasjon om dette.

Det jeg ikke liker er slett arbeid.
vayavaya
Posts: 131
Joined: 03 Dec 2015 22:51

Re: Useriøst?

Post by vayavaya »

Beklager mine innlegg i din spalte.

Men jeg kunne ikke la vare.
Spesielt, da Myge mener at min spalte om Specimen sedler ikke horer inn under samlerforum, men under en
eller annen facebook gruppe.

Hvem Myge er og representerer vet ikke jeg og det er ikke sa viktig heller.
Men dersom medlemmer pa Samlerforum syntes at det er kun er norske og antikke mynter som skal vises her, sa er det helt ok for meg.

Jeg kikker litt pa seddelsalg og tror uten a ha telt at det finnes mere enn 100.000 specimen sedler for salg pa ebay. Vider tror jeg at specimen sedler representerer minst 5 prosent av objektene pa seddel auksjoner.

Videre samler jeg Bysantiske mynter, hvor jeg hadde innlegg med veldig sterk kritikk mot OMG.
Legg merke til at mitt innlegg gikk parallellt med en spalte som omhandlet suspekte auksjoner
rundtomkring. Jeg laget mitt innlegg forst og fremst for a presse frem at det er ikke bare pa ebay, qxl etc man kan gjore feil, og igjen bli utsagtt for negativ omtale. Men OMG hadde ihvertfall en mulighet til a respondere meg, enten pa SF eller privat.

Ellers har jeg stilt 100 dumme sporsmal, og ikke minst har jeg benevnt ogsa et annet omrade jeg samler pa nemelig Macuquina mynter. Men der er vi ihvertfall 2 stykker som har en interesse.

Jeg forstar Myges argument vedr at de er sponsor pa Samlerforum og av den grunn har jeg dretet pa draget igjen.

Jeg beklager virkelig.

Mvh

Tor
User avatar
Myge
Veteran
Posts: 3732
Joined: 28 Aug 2008 20:38
Location: Haugesund

Re: Useriøst?

Post by Myge »

Hei Tor.

Det er litt vanskelig å følge med på hva som er din spalte, da du har såpass mange forskjellige brukernavn her inne, så jeg håper du forstår at jeg ikke alltid vet når du er deg. Jeg anbefaler, for å få det litt mer ryddig, at du kun bruker et brukernavn på brukeren som du skriver Mvh Tor på.

Mvh
Myge
Post Reply

Return to “Medaljer”